Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- رئیس هیات انجمن های ورزشی استان کرمانشاه از اعزام سه ورزشکار کرمانشاهی به رقابت های جهانی سپک تاکرا به میزبانی تایلند خبر داد.

سیدحجت الله موسوی اجاق روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهرداد جعفری، محمد صفایی و سینا رضایی ورزشکاران کرمانشاهی هستند که بامداد امروز (19 آذر)عازم بانکوک محل برگزاری مسابقات جهانی سپک تاکرا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین در این رقابت ها، رضا رستمی از کرمانشاه به عنوان سرمربی وظیفه هدایت ملی پوشان سپک تاکرای کشورمان را برعهده دارد.
موسوی اجاق خاطرنشان کرد: هر سه ملی پوش کرمانشاهی از وضعیت آمادگی خوبی برخوردار هستند و به طور قطع می توانند به تیم ملی برای کسب نتایج مناسب کمک کنند.
رئیس هیات انجمن های ورزشی کرمانشاه گفت: نخستین مرحله اردوی تیم ملی سپک تاکرا برای حضور در مسابقات جهانی تیرماه امسال به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و خوشبختانه شرایط اردویی خوبی برای ملی پوشان فراهم شد تا امروز با آمادگی کامل در این رقابت ها حضور پیدا کنند.
وی تصریح کرد: مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهان با حضور 32 کشور از 20 تا 25 آذر به میزبانی بانکوک تایلند برگزار می شود.
موسوی اجاق افزود: تیم ملی سپک تاکرای کشورمان که اولین حضور خود در رقابت های جهانی را تجربه می کند در بخش های دبل، رگو، تیم ایوئنت و هوپ تاکرا با حریفان خود رقابت خواهد کرد.
رئیس هیات انجمن های ورزشی کرمانشاه ادامه داد: تایلند، کره جنوبی، فیلیپین، ویتنام، میانمار، اندونزی و مالزی جدی ترین مدعیان قهرمانی در رقابت های سپک تاکرای جهان محسوب می شوند.
وی در پایان گفت: البته تیم ایران هم از آمادگی خوبی برخوردار بوده و شرایط این را دارد که نتایج خوب و قابل قبولی کسب کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی

میثم رشتبر با عزمی راسخ رکورد جهانی تکنیک‌های رزمی روی کیسه بوکس را به نام خود به ثبت رساند.

این حرکت ارزشمند در زمان ۴۸ ساعت و بدون وقف با نظارت دقیق کمیته ثبت رکورد فدراسیون و سازمان‌های بین‌المللی ایمارو و تافیسا برگزار شد، مهارت و استقامت خارق‌العاده رشتبر را به اثبات رساند و جلوه‌ای دیگر از تعهد داوطلبان هلال احمر در مسیر صلح و بشردوستی را به نمایش گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک