Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:40:46 GMT

شهرداران ۲ شهر گلستان منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۱۳۱۴

شهرداران ۲ شهر گلستان منصوب شدند

گرگان- استاندار گلستان طی احکام جداگانه ای اسماعیل خالقی ترکمان و سعید اسماعیلی را به سمت شهرداران شهرهای فراغی و خان ببین منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در احکام جداگانه ای اسماعیل خالقی ترکمان و سعید اسماعیلی را به سمت شهرداران شهرهای فراغی و خان ببین منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این احکام آمده است:

با اشاره به پیشنهاد شورای اسلامی شهرهای نام برده، خطاب به شهرداران منتخب فراغی و خان ببین آمده است؛ امیدواریم با اتکال به خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی و همچنین تعامل و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی موجود و ایجاد زمینه مشارکت مردمی، توسعه عمران شهری، امور رفاهی و خدماتی مورد انتظار شهروندان اقدام شایسته معمول دارید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، «حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در حکمی «حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی» را به عنوان راهیار تبلیغ مبلغین و مبلغات استان گیلان منصوب کرد.

بخشی از وظایف راهیاران تدوین و ترسیم ساختار مناسب و برنامه ریزی در امر تبلیغ استان، توانمند سازی مداوم مبلغین استان، ساماندهی و هم افزایی گروه‌های تبلیغ گیلان است.

گفتنی است، مدیر سابق مدرسه علمیه مهدویه، معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) مسکن مهر، استاد حوزه علمیه از سوابق کاری حجت الاسلام اسماعیلی به شمار می‌رود.

کد خبر 6088894

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد