Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:11:52 GMT

مستند مدافع حرم شهید عبدالهی تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۲۷۸۴

مستند مدافع حرم شهید عبدالهی تولید شد

تبریز - رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از تولید فیلم مستند شهید عبدالهی خبر داد و گفت: فیلم شهید عبدالهی می تواند فرهنگ شهادت را به نسل آینده منتقل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خادم عرب باغی عصر امروز دوشنبه در آئین رونمایی از روایت اول فیلم مستند زندگانی شهید مدافع حرم، حاج عباس عبدالهی گفت: این فیلم مستند امکان انتقال فرهنگ ایثار و شجاعت را به نسل های آینده کشور فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساخت فیلم مستند زندگانی شهید مدافع حرم، حاج عباس عبدالهی نیز بر اساس همین تکلیف و معرفی ابعاد شخصیتی و زندگانی شهید عبدالهی تهیه شده است.

عرب باغی تصریح کرد: شهید حاج عباس عبدالهی از نظر شجاعت و ایثار، زبانزد خاص و عام بود و روحیه خستگی ناپذیری این شهید والامقام، تا زمان شهادت همراه ایشان بود.

وی با بیان اینکه شناخت سیره شهدا یکی از نیازهای مهم جامعه امروزی است، افزود: استقلال کشور و حضور سرافرازانه مسئولان در محافل بین المللی مدیون خون شهداست و جایگاه قدرتمندانه امروز ایران در سایه شهدا به وجود آمده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، رمز جاودانگی شهید حاج عباس عبدالهی را حرکت در راه ائمه اطهار (ع) عنوان کرد و گفت: ایشان نمونه بارز فردی بود که در مراحل مختلف زندگی، پیرو واقعی معصومین (ع) بود.

وی در پایان، عمل به وصایای شهدا را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هر کلمه وصیت نامه های شهدا، درس بزرگ زندگی است و نباید مادیات و علایق دنیوی باعث غفلت از خواندن و عمل کردن به وصیت شهدا شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند

سامانه ثبت طرح مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ بازگشایی می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علاقمندان به سینمای مستند و همکاری با مرکز گسترش می‌توانند از 17 اردیبهشت 1403 با ورود به سامانه ثبت طرح درdefc.ir (بخش تولید) طرح خود را ثبت کنند.

پیگیری وضعیت بررسی طرح‌ها و نتایج در سامانه مرکز و صفحه شخصی امکانپذیر است.

اولویت‌های مرکز گسترش در حمایت آثار به شرح زیر است:
 

خانواده و جمعیت
محیط زیست، مدیریت انرژی، حیات وحش
طرح مسائل اجتماعی، پرسشگری، مطالبه‌گری
پیشرفت و تولید در کشور

بدیهی است طرح‌هایی که در قالب این اولویت‌ها نباشند اما با معیارهای تولید و حمایت در مرکز گسترش همخوانی داشته باشند، فرصت ساخت را به دست خواهند آورد.

همچنین طرح‌هایی که دارای دمو باشند، در اولویت بررسی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران