Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: زن جوانی چون با ازدواج خواهرش مخالف بود به قصد انتقام او را با چاقوی آشپزخانه مضروب کرد.

اخبار حوادث Accidents همیشه و در تمامی برهه‌های تاریخ مخاطبان «پَروپاقرصی» داشته و از دهه‌های گذشته تا به امروز همچنان در زُمره پربازدیدترین اخبار قرار داشته است، از سالیان دور نیز تعداد زیادی از خوانندگان، روزنامه را می‌خریدند تا صفحه حوادث آن را بخوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نیز با حضور خبرگزاری ها و سایت های خبری، هرروزه بخش قابل توجهی از پربازدیدترین اخبار هر رسانه‌ای به اخبار حوادث تعلق می‌گیرد و صفحه حوادث روزنامه‌ها همچنان پربازدید و پابرجاست.

برای بازخوانی حوادث و پرونده‌های جنایی در دهه‌های گذشته به‌سراغ اخبار حوادث یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور در دهه 50 رفتیم و در قالب سلسله گزارشهایی به بازخوانی این پرونده‌ها البته با ادبیات و «قلم حوادث‌نویسی» خاص آن ایام (بدون دخل و تصرف در نحوه تنظیم آن) می‌پردازیم.

در ادامه به بازخوانی حوادث و وقایع جنایی سیزدهم مهر 1355 می‌پردازیم.

ضارب که شهربانو نام دارد اصرار داشت خواهر بیست ساله‌اش «پری» با برادر شوهرش ازدواج کند اما پری او را دوست نداشت و برخلاف انتظار با مرد دیگری ازدواج کرد، شهربانو از اینکه خواهرش بدون مشورت با او ازدواج کرده بود ناراحت شد و به قصد انتقام او را به آشپزخانه منزل برد و با چاقوی آشپزخانه به او حمله کرد.

پری با دیدن این صحنه، هاج و واج به خواهر خیره شد و عکس‌العملی ازخود نشان نداد، شهربانو از این فرصت استفاده کرد و چند ضربه پیاپی به بازوی پری زد، برادر آنها وقتی متوجه این صحنه شد، پری را که خون زیادی از بازویش جاری شده بود، به بیمارستان انتقال داد و علیه خواهر ضارب شکایتی تسلیم مأموران کلانتری 12 تهران کرد.

مأموران کلانتری شهربانو را برای تحقیق به کلانتری بردند و پس از تنظیم پرونده‌ای در این زمینه، او را برای رسیدگی به اتهام به دادسرای ناحیه سه تهران فرستادند.

عابدی؛ دادیار تحقیق دادسرا شهربانو را به اتهام چاقوکشی با قرار لازم زندانی Prisoner کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.
بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش باتجربه ایران در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.
در حالی که الهه منصوریان خواهر کوچکتر شهربانو سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد، این قهرمان 39 ساله موفق شد یک طلای دیگر به کارنامه افتخارات خود آن هم با شکست حریف چینی اش در خاک این کشور اضافه کند.
او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

دیگر خبرها

  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه