Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با دریافت اطلاعات و اخباری در مورد دپوی مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق در انباری واقع در شهرستان کازرون، مامورین انتظامی با اخذ مجوز قضایی وارد این انبار شده و اقدام به تشکیل پرونده و پلمپ محل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با بازداشت دو نفر در این رابطه، شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون رسیدگی به این پرونده را به عهده گرفت و پس از احراز تخلف و استعلام از گمرک، متهمین را به ضبط کالا و پرداخت جریمه نقدی به میزان یک میلیارد ریال در حق دولت محکوم کرد.

700

تعزیرات قاچاق کالا جریمه یک میلیاردی قاچاقچیان لوازم خانگی علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازوئیل قاچاق زیر بار آهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: پرونده قاچاق ۱۸ هزار و ۶۰۰ لیتر نفت و گاز جاساز شده در زیر بار آهک به ارزش پنج میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان آباده رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: با بررسی پرونده ، تخلف قاچاق محرز شد و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم  به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش سوخت محکوم شد.
سالاری گفت: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، پنج میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال برابر ارزش سوخت برای خودرو حامل و همچنین ۵۰۰ میلیون ریال بابت جاساز کردن به جریمه اضافه و متهم را به اصلاح وسیله نقلیه و ضبط جاساز ملزم کرد که در مجموع حکم به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی صادر شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: ماموران نیروی انتظامی بوانات هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • وصول جریمه ۱۳ میلیاردی قاچاقچی طلا در سیرجان
  • قاچاقچی دارو نقره داغ شد
  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق
  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد