Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سرپرست تیم عملیات روانی حادثه اشترانکوه در گفتگو با رکنا از شایعاتی گفت که قلب خانواده های داغدیده را به درد می آورد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سید عباس شوشتری، سرپرست تیم عملیات روانی حادثه Incident اشترانکوه در گفتگو با خبرنگار حوادث رکنا بیان کرد: به منظور التیام بخشی به خانواده های داغدیده هیات هایی از پیشکسوتان و سایر مسئولان تشکیل شد و از روز گذشته به بازدید تعدادی از این خانواده ها رفتیم، امروز نیز به بازدید چند خانواده دیگر خواهیم رفت تا روند باورپذیری آن ها را در خصوص مرگ عزیزانشان هموارتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست تیم عملیات روانی حادثه اشترانکوه گفت: نکته قابل توجه در مورد خانواده های داغدیده صبر و استقامت ستودنی آن ها است، زیرا این خانواده ها می دانند که فرزندشان برای تمرین زندگی، مقاومت و تمرین امدادرسانی به نسل های آینده به کوه رفته اند.
وی در ادامه بیان کرد: گزارش اقدامات کوهنوردان در تمامی سوانح حکایت از آن دارد که این افراد برای خوشگذرانی به کوه نمی روند بلکه قهرمانانی هستند که برای خدمت به خلق خود را در چنین شرایط خطرناکی قرار می دهند.
شوشتری با انتقاد از شایعات پیش آمده در خصوص کوهنوردان حادثه دیده در اشترانکوه گفت: همه اقدامات این تیم قانونی و حرفه ای بوده است، این تیم از دو باشگاه رسمی به اشترانکوه اعزام شده بود و مسائلی که در خصوص غیرقانونی بودن اقدامات کوهنوردان مطرح می شود کذب محض است و این شایعات صرفا قلب Heart خانواده های داغدار را می رنجاند.
سرپرست تیم عملیات روانی حادثه اشترانکوه در ادامه گفت: اکنون نیز 29 امدادگر ما در محل حادثه و در حال جستجو برای یافتن پیکر سید علی حسینی در شرایط خطرناکی هستند و به محض یافتن پیکر وی، هشت پیکر به خراسان رضوی منتقل خواهد شد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ۲خودرو پراید در کیلومتر ۶۲ آزاد راه قزوین - زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد  و ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت