Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاسه صبر سرمربی عقاب ها، لبریز شده است!

طرفداری- لاتزیو برای دومین هفته پیاپی در زمین خودش، با سیستم کمک داور ویدیویی جریمه شد و از پیروزی باز ماند. آن ها در المپیکو 3-1 مغلوب تورینو شدند؛ درحالیکه دو هفته پیش نیز مقابل فیورنتینا در دقیقه 93 بازی را با VAR، مساوی کردند. سیمونه اینزاگی در حالیکه عصبانی به نظر می رسید؛ اعلام کرد داور نتیجه بازی را تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینزاگی در مصاحبه ای با مدیاست پرمیوم، گفت:

تصاویر کاملا واضح بود؛ در نیمه اول خوب نبودیم و باید آنرا تحلیل کنیم اما نتیجه بازی در نیمه دوم با تصمیم داور، کمک هایش و VAR تعیین شد. باید در نیمه اول بهتر کار می کردیم. این حس را داشتیم که می توانیم این بازی را ببریم اما برای چهارمین هفته پیاپی، حس خفگی به ما دست داد. واقعا اتفاقات مهمی در جریان بازی هایمان رخ می دهد که همه آن ها را دیده اید.

لوئیس آلبرتو می گوید برخی ها نمی خواهند لاتزیو در بین 4 تیم بالانشین باشد. نظر شما چیست؟

نمی دانم اما بعد از چهار هفته پیاپی و به وجود آمدن اتفاقات مشابه، همچین فکری طبیعی است. من هم چنین ذهنیتی دارم اما امیدوارم که این طور نباشد [عمدی در کار نباشد] چون این زیباترین ورزش دنیاست اما وقتی چهار هفته اشتباهات به ضرر شما رقم می خورد؛ چنین فکری به سراغتان می آید. نیمه دوم این بازی، سخت ترین نیمه دوران حرفه ای من به عنوان مربی بود چون حق بچه های من جلوی چشمان خورده شده بود.

به بوردیسو گفتم چرا به داور نگفتی که در صحنه اخراج ایموبیله، اتفاقی نیافتاده است؛ او به جواب داد به داور گفتم [چیزی نشده است!]؛ امیدوارم این صحنه بعدا دوباره مورد بازبینی قرار بگیرد و در مورد اخراج ایموبیله تجدید نظر شود چون واقعا اتفاقی رخ نداد.

باید در همان نیمه اول کار را تمام می کردیم اما بعد اتفاقاتی مایوس کننده پیش آمد؛ سه هفته است که تیم را به خاطر اتفاقات جریان بازی آرام می کنم اما این بار برای چهارمین بار پیاپی دیگر کاری از دستم بر نیامد. برای چهارمین هفته پیاپی، پیدا کردن صحبتی برای آرام کردن تیم، واقعا دشوار بود. نمی توانستم به بازیکنانم همان حرف های تکراری سه هفته اخیر را بزنم و بگویم تمرکز خودتان را حفظ کنید. کاملا مشخص بود بچه ها در نیمه دوم در بازی نیستند و ذهنیت مناسبی ندارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در دیداری جذاب توانست پی اس جی را در سیگنال ایدونا پارک شکست دهد و امیدوار به بازی برگشت برسد. تک گل دقیقه 37 نیکولاس فولکروگ کافی بود تا دورتموند یک قدم دیگر به فینال لیگ قهرمانان نزدیک تر شود.

قهرمان دورتموندی ها در پایان بازی گفت: «یک جو باورنکردنی در ورزشگاه وجود داشت. همیشه اینطور به نظر می رسد که شما از قبل شروع بازی 1-0 جلو هستید. ما امشب دقایق زیادی خوب بودیم و مقاطعی از بازی هم رنج کشیدیم اما واضح است که شما در چنین بازی هایی تحت فشار نیز قرار خواهید گرفت. این فقط بازی رفت بود و بازی برگشت نیز بسیار مهم است. ما متواضع می مانیم ولی حالا در موقعیت خوبی هستیم. در صحنه گل، یک توپ شگفت انگیز از نیکو شلاتربک گرفتم و او من را در موقعیتی قرار داد که نمی توانستم از دستش بدهم.»

فولکروگ همچنین معتقد بود داور در نیمه دوم یک پنالتی روی او اعلام نکرد: «من برای زدن توپ به هوا پریده بودم و بازیکن پی اس جی من را از پشت هل داد. وقتی در هوا هستید، حفظ کنترل بسیار سخت است و هر فشاری می تواند تعادل‌تان را بر هم بزند. او اجازه نداد من ضربه سر را بزنم و این یک پنالتی واضح بود. 

معتقدم داور اشتباه کرد. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان تصمیمات داوری بسیار تاثیرگذارند. فکرمی کنم داور (آنتونی تیلور) نمی خواست سوت بزند و خودش را در موقعیتی دشوار قرار دهد. او به من گفت صحنه واضح نبود. قطعا نتیجه 2-0 پی اس جی را در شرایط بدی قرار می داد اما در هر صورت باید به بازی برگشت برویم و برای فینال 90 دقیقه دیگر بجنگیم.»

دیگر خبرها

  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور