Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@07:09:26 GMT

علت مسدود شدن برخی حساب های کاربری توئیتر

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۵۰۴۳

علت مسدود شدن برخی حساب های کاربری توئیتر

توئیتر دهها حساب کاربری را مسدود کرد و با این کار موجب اعتراض گسترده کاربران شد. اما حالا نقص فنی را عامل وقوع این مشکل اعلام کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از انگجت، تداوم این مشکل به مدت ۲۴ ساعت باعث شد تا گمانه زنی های مختلفی در این مورد به عمل آید و برخی کاربران تخطی از سیاست های توئیتر را عامل مسدود شدن حساب های مذکور اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی دیگر نیز با اشاره به روشن و شفاف نبودن سیاستگذاری های توئیتر، از این شرکت بابت مسدود کردن حساب های یادشده بدون هشدار قبلی انتقاد کردند.

نکته جالب اینکه ۲۱ حساب مسدود شده به جای تعلیق شدن به طور دائمی از دسترس خارج شدند و در هیچ جای دنیا قابل دسترسی نبودند. این در حالی است که توئیتر معمولا حتی در صورت مسدود کردن یک حساب آن را در برخی کشورها و به علت طرح شکایت از دسترس خارج می کند و مشاهده محتوای حساب یادشده را در کشورهای دیگر ممکن می کند.

سخنگوی توئیتر در مورد علت وقوع این مشکل عجیب گفته است: ما آسیب پذیری را شناسایی کرده ایم که باعث وقوع خطای یادشده و حذف برخی حساب ها شده است. این مشکل شناسایی و برطرف شده است و از این بابت عذرخواهی می کنیم.

منبع: مهر ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمودآباد، محمد هادی‌زاده اظهار داشت: برای اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، 51 مورد تغییرکاربری غیرمجاز قلع و قمع شدند.

وی افزود: این موارد به مساحت 17 هزار و 20 مترمربع در اراضی کشاورزی روستا‌های تازه‌آباد و فرامده از توابع بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه این تغییرکاربری بصورت تفکیک، شن ریزی، دیوارکشی و بنای نیمه کاره بود، تصریح کرد: به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و استمرار تولید، این احکام با همکاری و هماهنگی مؤثر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اجرا شد.

هادی‌زاده  با بیان اینکه هرگونه فعالیت مغایر با عملیات کشاورزی، زراعی و باغی، ایجاد بنا و سایر اقدامات به تشخیص جهاد کشاورزی است، گفت: در صورت مشاهده تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز اراضی کشاورزی از طریق سامانه 131 اطلاع رسانی کنند.

وی از مردم خواست با خودداری از خرید زمین هایی که با تغییر کاربری و به صورت غیرمجاز خارج از محدوده شهری تصرف شدند و با مراجعه به جهاد کشاورزی نسبت به نوع کاربری زمین مورد نظر قبل از هرگونه ساخت و ساز، از مشکلات حقوقی و قضایی آینده جلوگیری کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • جنجال تغییر کاربری ۳۰۰۰ متر از «پارک لاله»، چه از جان مردم می‌خواهند؟
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • ۴۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است