Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@23:18:37 GMT

واکنش کاخ سفید درباره انفجار نیویورک

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۵۴۳۱

واکنش کاخ سفید درباره انفجار نیویورک

ساعت24 -سخنگوی کاخ سفید گفت، حمله اخیر در نیویورک نشان‌دهنده نیاز به سیاست‌های مهاجرتی جدی‌تر است تا از ورود تروریست‌ها به خاک ایالات متحده جلوگیری شود.

سخنگوی کاخ سفید گفت، حمله اخیر در نیویورک نشان‌دهنده نیاز به سیاست‌های مهاجرتی جدی‌تر است تا از ورود تروریست‌ها به خاک ایالات متحده جلوگیری شود.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید گفت: این حمله تأکیدی است بر اینکه کنگره باید با رئیس‌جمهور در زمینه اصلاحات مهاجرتی همکاری کند تا امنیت ملی و عمومی ما تحکیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد: ما باید از مرزهایمان حفاظت و از این موضوع اطمینان حاصل کنیم که افرادی که وارد کشورمان می‌شوند، به مردم ما آسیبی نخواهند زد.

سندرز گفت، سیاست‌های ترامپ مبتنی بر این است که مهاجرت زنجیره‌ای در آمریکا متوقف شود.

وی افزود، حملات تروریستی در حالی اتفاق می‌افتد که ائتلاف تحت رهبری آمریکا همچنان موفقیت‌هایی در مبارزه با داعش به دست می‌آورد.

اظهارات سندرز در حالی مطرح می‌شود که سخنگوی وزارت امنیت داخلی آمریکا گفته است، تنها مظنون انفجار اخیر در نیویورک اقامت قانونی آمریکا را داشته و اصالتاً بنگلادشی بوده است.

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه کنده شدن پوشش موتور هواپیمای مسافربری (فیلم) تصادف شدید یک پورشه در آمریکا (فیلم) انفجار و آتش سوزی در یک پمپ بنزین (فیلم)

دیگر خبرها

  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • کاخ سفید: نگران حمله احتمالی اسرائیل به رفح هستیم
  • بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • فیلم/روایت استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا از لحظات دستگیری‌اش به دست پلیس نیویورک
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز