Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر حاجی آباد در زمینه های علمی به موفقیت های بی نظیری دست یافتند و برای ارتقاء تحصیلی آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اسکندر شهراللهی در جلسه مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی آباد با قدردانی از حسن توجه ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به فرزندان شاهد و ایثارگرافزود:«امروز مسئولین امر وظیفه و رسالتی سنگین بر عهده دارند و باید نهایت دقت خود را در خدمت رسانی به فرزندان شاهد و ایثارگر به کار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی تصریح کرد: «بحمدلله فرزندان شاهد و ایثارگر در این شهرستان در زمینه‌های علمی به موفقیت‌های خوبی دست یافتند و یکی از ماموریت‌های اصلی بنیاد رسیدگی به وضعیت تحصیلی و حمایت فرزندان این خانواده‌ها است لذا برای ارتقای تحصیلی آنان از هیچ کوششی دریغ نکنیم و شهریه معوقه‌های دانشجویان را بزودی پرداخت خواهیم کرد.»

شهراللهی، اشتغال را مهم‌ترین دغدغه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر یادآور شد و افزود: «امروز بسیاری از فرزندان این خانواده‌ها در سنین ازدواج قرار گرفته اند و امیدواریم با تدابیر ارزنده مسئولان امر شاهد اشتغال پایدار و حل مشکلات فرزندان شاهد و ایثارگر باشیم .»

در این جلسه بر نحوه تعاملات مالی و شهریه دانشجویان و موضوعات آموزشی و فرهنگی و قوانین حمایتی دانشجویان شاهد و ایثارگر بحث و تبادل نظر شد و جمعی از دانشجویان به ارائه مسائل و مشکلات خود پرداختند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هرکس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد سبحان حسنی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: مسئولیت یک امانت الهی است و هر مدیر باید به تکلیف خود عمل کند، خدمت در بنیاد شهید علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمت‌گذاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

وی افزود: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و غیره به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است، خاطرنشان کرد: هر فردی که در گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد؛ بنابراین ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردوهای دانش‌آموزی گلزار و یادمان شهدا باشد.

حسنی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است، گفت: خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا، افزود: هدف دشمن، ایجاد فاصله میان فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است و وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلاءها را رفع کنیم.

کد خبر 748383

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد