Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@09:43:17 GMT

لغو صدها پرواز در اروپا بر اثر بارش برف

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۷۰۵۶

لغو صدها پرواز در اروپا بر اثر بارش برف

بارش برف سنگین در شمال اروپا به لغو صدها پرواز در فرودگاه‌های مختلف انجامیده است. آفتاب‌‌نیوز : امروز در فرودگاه شیپول آمستردام، یکی از بزرگترین فرودگاه های اروپا حدود ۴۰۰ پرواز لغو شده اند.

همزمان در فرودگاه بروکسل بیش از ۲۰۰ پرواز به سرنوشت مشابهی دچار شده اند. در آلمان هم بارش برف سنگین علاوه بر لغو پروازها باعث حوادث متعدد رانندگی و راه بندان های شدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز یکشنبه هم حدود ۳۰۰ پرواز از مبدا فرودگاه فرانکفورت، پررفت و آمدترین فرودگاه آلمان لغو شده بودند. از دیروز تاکنون همچنین صدها پرواز در فرودگاه های مختلف با تاخیرهای بعضا طولانی مدت مواجه شده اند.

در نتیجه این وضعیت، در شهرهای گوناگون به مسافران توصیه شده قبل از حرکت به سمت فرودگاه ها مطمئن شوند که پروازهایشان لغو نشده است.

در هلند همچنین فرودگاه آیندهوون هم موقتا بسته شد و بسیاری از مدارس این کشور روز دوشنبه تعطیل بود.

در انگلیس نیز در نتیجه بارندگی برف ده ها پرواز فرودگاه هیترو لغو شده است. برف سنگین همچنین باعث قطع برق هزاران خانه در این کشور شد و صدها مدرسه هم تعطیل شده است.

درحالی که طوفانی موسوم به "آنا" سواحل اقیانوس اطلس در اروپا را درمی نوردد در ۳۲ منطقه در فرانسه هم وضعیت "اضطراری" اعلام شد. شمار این مناطق در شمال و جنوب کشور بعدا به هشت منطقه کاهش یافت. شدت تندبادهای این طوفان ۱۵۰ کیلومتر در ساعت است.

به گزارش بی‌بی‌سی، همچنین در مورد احتمال سقوط بهمن در مراکز اسکی در آلپ هشدار داده شده است که بعد از بارش بیش از یک متر برف در ارتفاع ۲۰۰۰ متری به بالا بوده است.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند

به گزارش قدس خراسان، محمود امانی بنی اظهار کرد: نخستین پرواز عمره از مشهد سوم اردیبهشت ماه امسال انجام شد و زائران این پرواز ۱۳ اردیبهشت ماه به ایران و فرودگاه مشهد بازگشتند.

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد کرد: دومین پرواز نیز با ۲۵۵ مسافر ۱۳ اردیبهشت ماه اعزام شدند که هفته آینده به فرودگاه مشهد بازخواهند گشت.

وی ادامه داد: این پروازها توسط هواپیمایی ایران ایر انجام و انتقال زائران حج عمره از این فرودگاه بدون مشکل و با هماهنگی کامل انجام شد.

امانی بنی بیان کرد: همچنین آمادگی کامل برای انجام پروازهای حج تمتع وجود دارد و بیش از ۱۰ هزار زائر برای حج تمتع ۱۴۰۳ از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از ۲۹ اردیبهشت ماه راهی مکه و مدینه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!