Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه ذوب آ‌هن اصفهان گفت: به طور رسمی و براساس نظر سرمربی تیم فوتبال خواهان جذب مهاجم استقلال شدیم.

به گزارش وب سایت نود، سعید آذری، درمورد شایعه جذب سجاد شهباززاده از استقلال گفت: ما براساس نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال به طور رسمی به باشگاه استقلال نامه زدیم و خواهان جذب سجاد شهباززاده شدیم و شرایط دیگری هم در این مورد نمی‌پذیریم و قصد تبادل بازیکن با استقلال را نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شنیده‌ایم که شهباززاده در لیست فروش استقلال قرار گرفته و به همین دلیل به دنبال جذب او به طور رسمی بوده‌ایم که تا امروز از باشگاه استقلال هیچ پاسخی به نامه ما داده نشده است.

آذری در مورد حضورش در کمیته خبرگان ورزش کمیته ملی المپیک عنوان کرد: کمیته ملی المپیک با توجه به ماهیت المپیک به دنبال باشگاهی بودند که تعریف جامعی از ساختار باشگاه داشته باشد و بر این اساس مدیرعامل باشگاه ذوب آهن را انتخاب کردند زیرا قرار بود که نماینده باشگاهی در این مجمع حاضر شود که تعریف کاملی از ورزش داشته باشد و یک باشگاه تک رشته‌ای نباشد که خوشبختانه باشگاه ذوب آهن یک باشگاه به طور کامل است و رشته‌های مختلف در بانوان و آقایان را هم دارد و من هم به عنوان نماینده باشگاه ذوب آهن در این مجمع شرکت می‌‌کنم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آ‌هن اصفهان درمورد اینکه گفته می شود صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک خواهد شد و ظاهرا این مساله از قبل تعیین شده است عنوان کرد: کسانی که باشگاه ذوب آهن را برای حضور در این مجمع انتخاب کرده‌اند یکی از عوارضش همین استقلال رای باشگاه بوده است. من در این مجمع به صورت دستوری یا سفارشی رای نخواهم داد. البته پیش از هر انتخاباتی حتی انتخابات ریاست جمهوری هم شایعات داغی مطرح می‌شود. 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند

طی مراسمی که روز گذشته برگزار شد، یونانی‌ها مشعل المپیک را کمیته برگزاری المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در فاصله سه ماه مانده تا آغاز المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بیست‌وششم آوریل مصادف با هفتم اردیبهشت، یونانی‌ها با برگزاری مراسمی در ورزشگاه پاناتینایکوس آتن، جایی که نخستین بار بازی‌های المپیک در تاریخ معاصر (۱۸۹۶) برگزار شد، مشعل المپیک ۲۰۲۴ را به کمیته برگزاری این مسابقات تحویل دادند. ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند.

پس از پایان سفر ۱۱ روزه مشعل المپیک در یونان، این مشکل توسط آنتیگونی نتریسمپیوتی المپین دوومیدانی یونان وارد ورزشگاه شد و سپس تحویل گابریلا پاپاداکیس، دارنده مدال طلا و نقره المپیک در رشته اسکیت شد و او نیز این مشعل را به بئاتریس هس دارنده مدال طلای شنای پارالمپیک فرانسه تحویل داد. به این ترتیب سفر و ماجراجویی مشعل المپیک در فرانسه آغاز شد.

در این مراسم هزاران تماشاگر و مقامات متعددی از جمله سر میانگ نگ نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس انجمن کمیته‌های ملی المپیک و عضو هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک، رابین میچل رئیس کمیسیون هماهنگی IOC پاریس ۲۰۲۴ و IOC حضور داشتند.

تونی استنگوئه، رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس در این مراسم اظهار کرد: فرانسه آماده میزبانی از المپیک است و مشعل المپیک به‌زودی از طریق بندر مارسی به فرانسه خواهد رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 748411

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه