Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وکیل‌مدافع محمدعلی طاهری - بنیانگذار گروه عرفان حلقه - از تعیین شعبه هم‌عرض برای رسیدگی به پرونده موکلش خبر داد.

محمود علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از اینکه حکم صادره از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب مبنی بر اعدام، از سوی دیوان عالی کشور نقض شد، پرونده با نظر قضات دیوان برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض - شعبه 15 دادگاه انقلاب - ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: منتظریم شعبه هم عرض ما را دعوت کند. علت نقض حکم در دوره پیشین نیز نقص تحقیقات عنوان شده بود.

بر اساس این گزارش، علیزاده طباطبایی 7 آبان ماه در خصوص آخرین وضعیت پرونده محمدعلی طاهری به ایسنا گفته بود: حکم اعدام توسط دیوان عالی کشور نقض شد که البته به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است. پیش از این نیز گفته بودم که دیوان عالی کشور قضات اندیشمندی دارد و نمی‌تواند بدون استدلال و استناد قانونی حکم صادر کند و اگر حکم خلافی در دادگاه صادر شود در دیوان به صورت دقیق‌تر رسیدگی می‌شود.

منبع: ایسنا برچسب ها: طاهری ، عرفان حلقه ، دادگاه

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بیان داشت: این میزان هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و هیزم کشف شده، توقیف و متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 6095056

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • حکم قاتل محمودرضا جعفر آقایی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر