Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین این روزنامه آمریکایی نوشته است نظر به اینکه موعد 60 روزه تعیین شده برای کنگره آمریکا در خصوص تعیین تکلیف ماندن یا خارج شدن آمریکا از توافق هسته ای به پایان خود نزدیک می شود و  اعضای کنگره هنوز نتوانسته اند برای اعمال تحریم های جدید علیه تهران توافق کنند، تصمیم گیری درباره آینده برجام مجددا به دونالد ترامپ سپرده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واشنگتن تایمز در این مقاله نوشته است تا این لحظه تلاش های قانون گذاران جمهوری خواه برای ایجاد انگیزه های جدید که می تواند سبب اعمال مجدد تحریم های سخت گیرانه علیه ایران شود، راه به جایی نبرده است.

براساس این گزارش روز سه شنبه،  مهلت غیر رسمی شصت روزه تعیین شده از سوی ترامپ برای کنگره به منظور بررسی اوضاع در پی عدم تأیید پایبندی ایران به توافق هسته ای به پایان می رسد و کنگره هنوز هیچ نظری درباره اینکه آیا این توافق در راستای منافع ملی آمریکا قرار دارد، نداده است. 

اگرچه  مشاوران کنگره می گویند قانون گذاران آمریکایی همچنان برای ارائه طرح خود فرصت دارند اما مشاوران کاخ سفید می گویند ترامپ به دلیل نبود پیشرفت در کنگره در خصوص تعیین تکلیف برجام ناامید شده است و احتمالا روز سیزدهم  ژانویه مصادف با 23 دی ماه که دوره 90 روزه بررسی توافق هسته ای توسط رئیس جمهوری آمریکا فرا می رسد، این کشور را به طور کامل از توافق برجام خارج خواهد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد

به گزارش خبرنگار مهر، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است؛ حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

کد خبر 6098302 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق