Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش‌ و جوانان از پشتیبانی کامل دولت و وزارت ورزش از تیم ملی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اولین جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه فتح آغاز شد.

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در ابتدای این جلسه با اشاره به گروه ایران در جام جهانی روسیه، اظهار داشت: قرعه‌مان دشوار است، ولی تیم ملی بسیار با انگیزه‌ای داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کادر مربیگری و فنی توانمندی هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و مجموعه مدیران فدراسیون کاملاً در خدمت تیم ملی هستند. دولت و وزارت ورزش و جوانان هم تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است تا تیم ملی ایران بدون دغدغه در عرصه بزرگ و معتبر جام جهانی حاضر شود.

وی افزود: حضور ایران در جمع کشور‌های حاضر در میدان بزرگ و معتبر جام جهانی بسیار مهم است. تیم ملی پشتیبانی کامل دولت و وزارت ورزش و جوانان را دارد. هدف ما کسب افتخار و حضور مقتدرانه و افزایش عرور ملی و شادی جوانان و مردم است. تیم ملی با خاطری آسوده فقط به فکر بازی‌های تدارکاتی و نتایج خوب در مرحله نهایی جام جهانی باشد. ما بهترین، کامل‌ترین و مجهزترین کمپ را در روسیه برای تیم ملی در نظر گرفته‌ایم و این کمپی بود که قرار بود در اختیار تیم ملی فوتبال ایتالیا باشد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: جوانان بسیار با انگیزه‌ای داریم که مرد روز‌های سخت و دشوار هستند. امیدوارم آنها با حمایتی که دولت، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و مردم از تیم ملی کشور دارند، نتیجه‌ای مناسب و شایسته در شان فوتبال ایران در جمع بزرگان فوتبال جهان به‌دست بیاورند.

در ادامه جلسه، نمایندگان وزارت امور خارجه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صداو سیما، فدراسیون فوتبال و معاونان و مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند. همچنین مقرر شد با همگرایی تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول حمایت‌های لازم از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی به‌عمل بیاید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی