Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:30:35 GMT

پروژه سه راهی آدران تا ۲۲ بهمن بازگشایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۰۰۴۲

پروژه سه راهی آدران تا ۲۲ بهمن بازگشایی می شود

بهارستان- سخنگوی شورای اسلامی شهرستان بهارستان گفت: پروژه سه راهی آدران تا ۲۲ بهمن بازگشایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی مرحمتی با بیان اینکه لازم است اصحاب رسانه در جلسات حضور داشته باشند طی سخنانی اظهار داشت: طی ۴ ماه اخیر کارهای ماندگاری در شهر گلستان انجام گرفته است و بحث زیرگذر که در این دوره به انجام رسیده است از فعالیت های سرپرست شهرداری فعلی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحمتی در خصوص اعلام نشدن شهر گلستان به عنوان مرکز شهر افزود: طبق مصوبه وزارت کشور نسبت به اینکه مرکزیت شهر بهارستان، گلستان می باشد، شهرهای مجاورتقسیمات را رعایت نکردند و پیگیر هستیم که خواسته به حق مردم گلستان را به گوش مسئولین برسانیم و باید توجه داشته باشیم که بحث تقسیمات کشوری از حیطه اختیارات شورای شهر خارج است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد مثل دوره قبل انتخاب شهردار طولانی شود و شورای شهر وارد مسائل حاشیه ای بشود تمهید شورای شهر چه چیزی می باشد گفت: شورای شهر گلستان عرب را انتخاب کرده اند و طبق شنیده ها طی هفته آتی تکلیف انتخاب شهردار مشخص می شود و مسلما شورا به دنبال شهرداری است که به معنای واقعی در شهر کار انجام دهد و به مردم خدمت کند و این بلاتکلیفی مناسب نیست و به همین جهت در دو هفته آینده تکلیف مشخص می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان بهارستان در باره زمان اتمام پروژه سه راهی آدران در ادامه بیان داشت: فاز اول این پروژه با پیشرفت ۵۰ الی ۶۰ درصدی به پایان رسیده است و پیمانکار قول داده است که تا ۲۲ بهمن معبر و مسیر عادی مردم باز شود و حفر تونل و بقیه کارها برای مردم مشکلی پیش نخواهد اورد.

مرحمتی هزینه پروژه سه راهی آدران را  ۱۲ میلیارد اعلام کرد و گفت: فاز اول این پروژه اگر ابتدای دوره چهارم شورا به انجام می رسید با ۶ میلیارد به پایان می رسید و ۲ میلیارد که هزینه شده بودو  ۳ میلیارد نیز اعتبار استانی داشت و ۱/۵ میلیارد هم اگر شهرداری می گذاشت پروژه انجام می شد اما با خاک ریختن روی آن و گرفتن ۳ میلیارد اعتبار استانی و خرج اسفالت کردن به دوره پنجم افتاد که انشااله به زودی به پایان می رسد و فاز دوم که روگذر به سمت گلستان هست نیز پس از اتمام این پروژه انجام خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان بهارستان در باره به مزایده گذاشتن ۱۶۰۰ متر زمین حد فاصل گلستان و نصیرآباد اظهار داشت: با توجه به اینکه زمین جز ذخایر شهرداری هستند و با توجه به اینکه مدارس شهر گلستان کم کم ره به ۳ شیفتی شدن هستند لذا زمینی در شهر اگر وجود داشته باشد  لازم است که جهت ساخت مدرسه استفاده شود به مزایده گذاشتن زمین توجیهی نخواهد داشت لذا از طرفی این زمین در حد فاصل گلستان و نصیرآباد و انتهای خیابان چوب بری است و زمینی نیست که کاربری خوبی داشته باشد و قیمت کارشناسی آن هم مبلغی نیست که بشود با آن زمینی خریداری کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند

سید علی میرقاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اعزام پنج هزار زائر برای عمره مفرده به سرزمین وحی از دوم اردیبهشت در کشور آغاز شده که از این تعداد یک کاروان ۸۵ نفره تلفیقی شیعه و سنی از استان گلستان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این زائران از فرودگاه بین المللی ساری حرکت خواهند کرد، افزود: تاریخ اعزام این کاروان ۱۰ اردیبهشت است.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: امسال پنج هزار گلستانی در قالب ۳۹ کاروان برای مناسک حج تمتع به سرزمین وحی مشرف می‌شوند که از این تعداد ۳۵ کاروان تسنن و چهار کاروان تشیع هستند.

وی با بیان اینکه زائران گلستانی از ۱۲ تا ۱۸ خرداد اعزام خواهند شد، افزود: تمامی کاروان‌های گلستان مدینه بعد هستند.

میرقاسم پور اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت همایش آموزش زائران شرق استان در گنبد با حضور نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در اعزام کاروان‌های امسال جوان‌ترین زائر نوجوان ۱۶ ساله از آق قلا و مسن‌ترین آن فردی ۱۰۲ ساله از گنبد کاووس است.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: با توجه به تصمیم مسؤولان حج و زیارت و فرودگاه استان امسال مراسم بدرقه و استقبال زائران در فرودگاه انجام نمی‌شود که این کار جهت رفاه زائران انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌هایی را برای زائران در نظر گرفتیم که چه در زمان رفت و چه در زمان برگشت کار حمل و نقل آنها را از مسیر ابتدای شهر تا فرودگاه انجام خواهد داد.

کد خبر 6090498

دیگر خبرها

  • پول هست زمین نیست!
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل