Web Analytics Made Easy - Statcounter

حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب ستاره اندرلخت بلژیک است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الریاض، الهلال فصل قبل توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند اما نتوانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این تیم عربستانی انگیزه بالایی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جدید لیگ قهرمانان دارد و با جذب چند بازیکن بزرگ می‌خواهد این بار هم به فینال راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الریاض از تلاش این باشگاه سعودی برای جذب نیکولای استانسیو، ستاره اندرلخت بلژیک در فصل جابجایی زمستانی سخن به میان آورد.

قیمت استانسیو 9 میلیون یورو است و بشیکتاش ترکیه هم که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده رقابت شدیدی با الهلال برای جذب این بازیکن دارد.

الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال همگروه است و نماینده ایران کار سختی برای بردن این حریف پر مهره دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه تاتنهام موفق شد دربی ‏شمال لندن را با پیروزی 3-2 به پایان برساند تا همچنان یکی از ‏اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. ‏

کای هاورتز آلمانی در این بازی برای تیم میکل آرتتا درخشان ظاهر ‏شد. او که گل سوم آرسنال را به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقه کری ‏خواندن برای حریف بازنده دربی را فراموش نکرد و دقایقی بعد از ‏سوت پایانی پست جالبی منتشر کرد که به یکی از ترندهای اخیر در ‏شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد. ‏

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با کار گذاشتن تصویر ‏خود روی یکی از خواننده‌های مشهور به نام ‏Lil Yachty‏ در یکی از ‏کنسرت‌های او این خواننده را به ترند تبدیل کرده‌اند.‏

کای هاورتز هم در شبکه اجتماعی ایکس تصویر خود را به همین ‏شکل منتشر کرده و نوشت: حس و حال الان. روشی جذاب برای ‏نشان دادن میزان خوشحالی هاورتز از پیروزی مقابل حریف ‏همشهری.

هاورتز چند هفته‌ای است که عملکردی به مراتب بهتر از شروع فصل ‏دارد. او دو دو بازی اخیر آرسنال سه گل زده و یک پاس گل داده و در ‏هفته‌های حساس پایانی به ستاره تاثیرگذار توپچی‌ها تبدیل شده ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است