Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@08:22:23 GMT

جشنواره شعر نبوی در سیریک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۵۴۴۹

جشنواره شعر نبوی در سیریک برگزار شد

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مصطفی کریمی زاده  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت:نخستین جشنواره شعر نبوی با شرکت 50 شاعر در شهر گروگ شهرستان سیریک برگزار شد.

وی افزود: این شاعران ازشهرستان های سیریک ، جاسک ، میناب ، رودان در این جشنواره یک روزه شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت:در این جشنواره شاعران سروده های خود را در بخش های فرهنگ اسلامی ، مردمان مکران و اسلام ، قوم بلوچ و فرهنگ نبوی ، آداب و رسوم و معاشرت های محلی و قدیمی و اتحاد و وحدت بین شیعه و سنی ارائه دادند.

مصطفی کریمی زاده افزود: شناخت استعدادهای ادبی شهرستان ، تبین الگوهای رفتای در نسل جوان، ترویج فرهنگ مقاومت و پایداری در عرصه های اجتماعی و ارج نهادن به حوزه فرهنگ و هنر به زبان شعر از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره شعر نبوی است.

وی گفت:نخستین جشنواره شعرنبوی به همت انجمن شعر و اداره آموزش و پرورش شهرستان سیریک در دبیرستان حضرت رقیه (س) شهر گروگ برگزار شد.

انتهای پیام/ف

برگزاری جشنواره شعر نبوی در سیریک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت