Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید هاشم غیاثی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انتظار است که سران جهان اسلام به تبعیت از ملت های مسلمان نسبت به اقدام اخیر آمریکا مواضع اعتراض آمیز اتخاذ کنند و با صدای بلند اعلام کنند مسجد الاقصی میراث جهان اسلام و متعلق به ملت فلسطین است.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان این که قُدس پایتخت همیشگی فلسطین است، گفت: راهبرد مقاومت تنها راه پیروزی بر رژیم اِشغالگر قدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار غیاثی گفت: در شرایط کنونی، حمایت همه جانیه از گروه های مقاومت اسلامی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه جهان اسلام قرار بگیرد.
وی بیان کرد: اقدام رئیس جمهوری آمریکا در اعلام انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس بار دیگر نشان داد سران مستکبر آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و همواره به دنبال حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی هستند.
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به شکست نظامی گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق، گفت: شکست های پِی در پِی سیاست های آمریکا در منطقه غرب آسیا به ویژه طِی سال اخیر موجب خشم سران استکبار جهانی شده و این از دلایل اصلی مطرح شدن موضوع انتقال سفارت آمریکا به قدس بوده است.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه 15 آذرماه جاری در سخنانی در کاخ سفید، قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت و به وزارت امور خارجه آمریکا دستور داد که مقدمات انتقال سفارت این کشور از تل آویو را به قدس مهیا کند.
این اقدام رئیس جمهور آمریکا که برخلاف قطعنامه های سازمان ملل و نظر بیشتر کشورهای دنیا از جمله متحدین آمریکا در اروپا و کشورهای عربی و اسلامی است، با واکنش منفی بسیاری از دولت های جهان روبه رو شده و تظاهرات متعددی در بسیاری از کشورهای جهان علیه این تصمیم ترامپ برگزار شده است.
9873/ 2027
خبرنگار: محمدامین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سوال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولتهای ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

به گزارش ایلنا، کنعانی افزود: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می‌کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می‌شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولتهای اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد تکرار رویکردهای غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعاهای آن‌ها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آن‌ها باید زمانی پاسخگوی این ادعاها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است