Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام شهید «محسن حججی» از روز چهارشنبه 29 آذرماه آغاز می شود.

سرمربی تیم شهرداری تبریز درباره دور رفت مرحله مقدماتی این رقابت ها گفت: به رغم اینکه لیگ برتر امسال با مشکلات چند تیم شروع شد، اما با برنامه ریزی خوب سازمان لیگ شاهد برگزاری بازی های تماشاگر پسند در دور رفت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل بناکار تصریح کرد: در مجموع تیم های شرکت کننده در لیگ برتر امسال بازی های نزدیک به هم انجام دادند و این رقابت ها نسبت به سال قبل از سطح فنی بالاتری برخوردار بود و به نظر من لیگ پیشرفت داشت.

وی به حضور تیم های کاله مازندران و شمس با ملی پوشان جوان و نوجوان در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: این تیم ها نیز نمایش بسیار خوبی در لیگ برتر داشتند و برابر حریفان به خوبی مسابقه دادند. به نظر من حضورشان برای والیبال ایران در رده های سنی بسیار مفید است.

سرمربی تیم شهرداری تبریز درباره قهرمانی بانک سرمایه در نیم فصل نیز گفت: بانک سرمایه تنها تیم متفاوت از نظر شکل گیری و بودجه این رقابت هاست و به رغم اینکه این تیم توانایی بسیار بالایی از نظر بازیکن دارد، اما مقابل حریفان با امتیازهای نزدیک به پیروزی می رسید و انتظار نمایش بهتری از این تیم وجود داشت.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم شهرداری تبریز در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر گفت: در هفته های نخست از تیم تبریز با عنوان هایی مانند پدیده و شگفتی ساز یاد شد و خوشبختانه تا پایان دور رفت نیز روند خوب تیم ادامه داشت.

بناکار تاکید کرد: با توجه به بودجه و بازیکنان شهرداری تبریز، هیچ کارشناسی انتظار این عملکرد را از نماینده تبریز نداشت، اما خوشبختانه بازیکنان با تجربه در کنار جوانان هماهنگی بسیار خوبی داشتند و بازی های خوبی نیز مقابل حریفان به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: عملکرد تیم شهرداری تبریز مقابل تیم های قدرتمند بهتر بود و بازیکنان با انگیزه بیشتری بازی کردند. امیدوارم با حمایت از این تیم در فصل دوم نیز شاهد عملکرد مناسبی از نماینده تبریز در لیگ برتر والیبال باشیم.

تیم شهرداری تبریز در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال امسال 11 بازی انجام داد و با 10 برد و 25 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

شاگردان عادل بناکار مقابل تیم های پیکان تهران، سایپا تهران، هاوش گنبد، شمس، سارویه ساری، رعد پدافند کاشان، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، کاله مازندران و شهرداری ورامین به پیروزی رسیدند و تنها برابر بانک سرمایه قهرمان نیم فصل این رقابت ها نتیجه را واگذار کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

تیم فوتبال آرسنال در دیداری حساس و تماشایی مقابل تاتنهام به برتری 3 بر 2 رسید تا یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

به گزارش فارس،‌ در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در مهمترین مسابقه هفته، تیم‌های فوتبال تاتنهام و آرسنال در دربی شمال لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار تماشایی و پرگل در نهایت با برتری 3 بر 2 آرسنال به پایان رسید.

آرسنال بازی را توفانی آغاز کرد و توانست با گل‌های هویبیرگ (گل به خودی – 15) ، ساکا 27 و هاورتز 38 نیمه اول را با 3 گل به اتمام رساند.

در نیمه دوم اما تاتنهام توانست به بازی بازگردد و با گل‌های رومرو 64 و سون (پنالتی – 87) 2 گل را جبران کند.

البته روی گل اول تاتنهام، دیوید رایا، دروازه‌بان آرسنال اشتباهی مرگبار داشت و به نوعی گل را تقدیم حریف کرد.

آرسنال با این برد یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر و تاتنهام یک قدم از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دورتر شد.

آرسنال با 80 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم منچستر سیتی با 2 بازی کمتر و 76 امتیاز در جایگاه دوم است.

سیتی امشب از ساعت 19 به مصاف ناتینگهام فارست می‌رود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محرومیت ستاره تاتنهام تا پایان فصل تاتنهام از آرسنال بهتر است

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد