Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@07:09:53 GMT

هیات تجاری رژیم صهیونیستی به بحرین می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۷۵۹۸

هیات تجاری رژیم صهیونیستی به بحرین می‌رود

هیات بحرینی همچنان به سفر جنجالی خود به سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد و این در حالی است که از فلسطین خبر می‌رسد یک هیات تجاری صهیونیستی قرار است ماه آینده به بحرین سفر کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت شبکه المیادین، منابع خبری اسرائیل اعلام کردند هیاتی تجاری از رژیم صهیونیستی ماه آینده به بحرین سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام رسانه‌های اسرائیلی، این سفر مکمل سفر هیات بحرینی به سرزمین‌های اشغالی است.

روزنامه الاخبار چاپ لبنان روز گذشته (سه‌شنبه) نوشته بود، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «حمد بن عیسی آل‌خلیفه بدون اجازه سعودی‌ها هیچ هیاتی را از کشورش به اسرائیل اعزام نمی‌کند و این بدان معنی است که ریاض اجازه حضور هیات بحرینی را داده است.»

ایعود یعری، کارشناس امور عربی شبکه دو تلویزیون اسرائیل گفت: «این هیات بحرینی گرچه همچنان از سوی فلسطینیان تهدید می‌شوند ولی به‌طور عادی به بازدید خود ادامه می‌دهند. این هیات غیررسمی است ولی سفر به تحریک شاه بحرین انجام شده است.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد

وزارت بازرگانی ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که کلیه فعالیتهای تجاری اعم از واردات و صادرات به سرزمین‌های اشغالی را به حالت تعلیق در آورده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های ترکیه اعلام کردند که این کشور همه روابط تجاری خود با رژیم صهیونیستی را قطع کرده است.

پس از آنکه وزیر تجارت ترکیه در تاریخ 9 آوریل اعلام کرد، تصمیم بر این شده که روابط تجاری با رژیم اسرائیل کاهش یابد، روز پنجشنبه اعلام شد که کلیه روابط تجاری اعم از صادرات و واردات سرزمین های اشغالی قطع شده است. 

بر اساس بیانیه صادر شده، ترکیه اعلام کرده که تصمیمات جدید را قاطعانه و جدی دنبال خواهد کرد. این روند تا زمان ایجاد آتش بس پایدار، امکان ارسال مواد غذایی و امدادی به شکل مستمر و تشکیل دو دولت در منطقه دنبال خواهد شد.

همچنین برای متاثر نشدن ملت فلسطین از این تصمیم، وزیر تجارت ترکیه با وزیر اقتصاد دولت خودگردان فلسطین در ارتباط و هماهنگی است.

روز گذشته نشریه بلومبرگ از قول دو مقام ترکیه ای اعلام کرده بود که این کشور کلیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • بلومبرگ: ترکیه روابط تجاری خود با اسرائیل را تعلیق کرد
  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد