Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@22:04:36 GMT

پذیرش دانشجو در 20 رشته مقطع کارشناسی ارشد واحد بافت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۷۷۴۷

پذیرش دانشجو در 20 رشته مقطع کارشناسی ارشد واحد بافت

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت از پذیرش دانشجو در 20 رشته مقطع کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش در این واحد دانشگاهی خبر داد و از داوطلبان خواست ثبت نام را به روز پایانی موکول نکنند.

دکتر محسن محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «مجموعه الهیات و معارف اسلامی- گرایش تاریخ و تمدن ملل اسلامی- مجموعه علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی - مجموعه علوم تربیتی گرایش برنامه ریزی درسی - مجموعه زبان انگلیسی گرایش آموزش زبان انگلیسی- مجموعه علوم سیاسی و روابط بین الملل رشته علوم سباسی - مجموعه علوم سیاسی و روابط بین الملل رشته مطالعات منطقه ای- مجموعه روانشناسی گرایش روانشناسی تربیتی جزو رشته های مصوب واحد بافت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «از دیگر رشته‌های تحصیلی دایر در واحد بافت می‌توان مطالعات زنان گرایش حقوق زن در اسلام - مطالعات زنان گرایش زن و خانواده- مهندسی کامپیوتر گرایش معماری سیستمهای کامپیوتری - مهندسی کامپیوترگرایش نرم افزار-مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی و رباتیک - مجموعه علوم ومهندسی مرتع و آبخیزداری گرایش علوم و مهندسی مرتع را نام برد.»

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد بافت ادامه داد: «مجموعه ریاضی گرایش آموزش ریاضی - تاریخ گرایش ایران اسلامی تاریخ گرایش تاریخ عمومی جهان - مهندسی فناوری اطلاعات - مدیریت و کنترل بیابان و فقه وحقوق خصوصی از رشته های مستقر در این واحد دانشگاهی است.»

وی از داوطلبان کارشناسی ارشد سال 97 خواست ثبت نام را به روز پایانی موکول نکنند.

داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 واحد بافت می توانند برای ثبت نام این آزمون تا روز چهارشنبه 22 آذر به پایگاه اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر صمدزاده با ارائه آماری از میزان شرکت کنندگان در این آزمون ها عنوان کرد: روز پنجشنبه ۸۰۳ زن  در نوبت صبح  در رشته علوم انسانی به رقابت پرداختند.

او گفت: ۲۷نفرنیز  عصر پنج شنبه در رشته هنر ۱۳۶ نفر هم  عصر پنج شنبه در رشته زبانهای خارجی آزمون دادند.

صمد زاده گفت: ۸۹۳  داوطلب صبح جمعه در رشته علوم تجربی  شرکت  کرد ه و به رقابت پرداختند

مجموع داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در واحد سلماس  ۱هزارو ۸۵۹ داوطلب بر آورد شده است

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر