Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزیدر گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: پیکر شهید سید مهدی میر عباسی فردا ساعت ۹ صبح از میدان شهداء اراک آغاز و در مسیر خیابان امام خمینی و کمربندی اراک به سمت گلزار شهدا تشییع می‌شود.

سرهنگ گلشن زاده افزود: پیکر این شهید پس از تشییع در قطعه شهدای گمنام گلزار شهدای اراک به خاک سپرده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: پیکر این شهید امروز به استان مرکزی و شهر اراک منتقل می‌شود و مراسم شبی با این شهید بزرگوار بعد از نماز مغرب و عشاء در محل زندگی پدری اش در حسینیه شهدای روستای هفته شهر شهباز برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: مراسم ختم شهید هم فردا ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجد الزهرای خیابان هپکوی اراک برگزار می‌شود.

شهید سید مهدی میر عباسی از نیرو‌های تخریبچی گردان تخریب تیپ ۴۲ قدرسپاه بود که دیروز در حین خنثی سازی مین به جمع یاران شهیدش پیوست.

این شهید در منطقه محروم ثلاث باباجانی کرمانشاه به منظوراحداث جاده در حال خنثی سازی مین‌های به جامانده از جنگ تحمیلی بود که در اثر انفجار مین به به شهادت رسید.

از شهید ۳۷ ساله شهید سید مهدی میر عباسی یک دختر ۱۰ ساله با نام نرگس سادات به یادگار مانده است.


انتهای پیام / ج


تشییع شهید سید مهدی میر عباسی در اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید جلال اعتماد، شهید مرزبانی در بانه

دریافت 17 MB کد خبر 6096865

دیگر خبرها

  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه
  • تشییع پیکر شهید جلال اعتماد، شهید مرزبانی در بانه
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در ایلام
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  •  40 سال چشم به راهی
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • فیلم/ تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام در باقرشهر
  • تشییع پیکر شهیدجهانگیر بیات در استان البرز