Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@08:32:56 GMT

دستگیری اراذل و اوباش فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۹۶۶۰

جامعه > حوادث - رئیس پلیس پایتخت از دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی دراین‌باره گفت: در پی انتشار فحاشی توسط تعدادی از اراذل و اوباش علیه یکدیگر و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی با هماهنگی مقام قضایی مراتب در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت و طی اقدامات فنی و اطلاعاتی انجام شده، یکی از عاملان اصلی این موضوع به هویت معلوم در محدوده نظام آباد شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته سه نفر دیگر از عاملان اصلی این ماجرا به هویت های مشخص در موقعیت های شهر ری و فرودگاه امام خمینی(ره) شناسایی و دستگیر شدند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی به دادسرا ارجاع شد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر برخورد مقتدرانه پلیس پایتخت با هرگونه ایجاد بی نظمی و قانون شکنی، اظهار کرد: پلیس با رصد و پایش دقیق و مستمر فضای حقیقی و مجازی با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم برخورد و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش عمومی و روانی مردم را خدشه دار کند.

 

 

 

۴۲۴۲

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند

محمد چراغ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت تعدادی اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود مخفیگاه پنج نفر از این افراد شرور که به صورت مداوم مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند، شناسایی و در ۲ اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات چهار قبضه قمه، ۲ قبضه چاقو و هفت عدد چماق کشف شد.

چراغ بیان کرد: مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فلیم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این متهمان است.

او با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تصریح کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، در رصد اطلاعاتی پلیس است و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی عمل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر