Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء در پیامی خطاب به همه جوانان و دانشجویان امت اسلام تاکید کرد: عصبانیت آمریکا در تحریم این گروه مقاومت ناشی از شکست نقشه‌های شوم آنان از سوی جوانان نخبه و مجاهد است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجباء در ایران، شیخ اکرم کعبی در پاسخ به محکومیت آمریکا از سوی تشکل‌های دانشجویی ایران در ماجرای تحریم این گروه مقاومت، با صدور پیامی خطاب به همه جوانان و دانشجویان عالم اسلامی، آنان را پنجره امید، دروازه ورود به آینده و پایه‌های خیزش امت توصیف کرد که پیروزی حق بر باطل، فضیلت بر پستی و شرافت بر ناپاکی و فساد را محقق می‌سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ اکرم کعبی با توصیه جوانان به مطالعه دقیق تاریخ و درس‌آموزی از مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، یادآور شد: «جوانانی که به خداوند ایمان آوردند، همواره پیش‌قراول و حامل پرچم اسلام و جهاد و ازجمله نخستین شهدا و فرماندهان برگزیده بودند. در راس آن‌ها کسی بود که از آسمان در وصفش ندای لافتی إلا علی آمد.»

وی افزود: «امام حسین (علیه‌السلام)، اهل‌بیت و یارانش نیز در این راه با ایمان راسخ، اراده محکم و ذخیره‌ای بی پایان از شجاعت و پایمردی گام نهادند و اثر پیروزمندانه‌ای از خود به‌جای گذاشتند که همواره بر ظلم، طغیان و فساد می‌شوریدند. این‌گونه مکتبی برای تربیت عقیدتی، فکری، روحی و اجتماعی جوانان ایثارگر و شجاع پدید آمد که امت را از چنگال استعمار، بردگی، عقب‌ماندگی و فروپاشی نجات دادند و با افتخار ثابت کردند که اسلام قطعا پیروز است و دشمنان بی‌شک شکست خواهند خورد.»

مقام عالی‌رتبه حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) با تاکید بر نقش مخلصانه و پیروزمندانه جوانان و دانشجویان در نبرد علیه تروریسم و شرارت، اضافه کرد: «بر این اساس هیچ شکی به دل راه نمی‌دهیم و اعتماد کامل خود را نسبت به شما اعلام می‌کنیم تا عظمت و عزتی را که پیامبر اکرم، اهل‌بیت اطهار (علیهم‌السلام) و صحابه رضوان‌الله‌تعالی‌علیهم پایه‌گذاری کردند، به امت بازگردانید.»

شیخ اکرم کعبی با تاکید بر پیروزی گروه‌های مقاومت اسلامی در همه جنگ‌ها علیه تروریسم، آن را شاهد و برهان صادقی بر توانایی و اثرگذاری جوانان مومن بر حیات امت دانست و افزود: «این همان چیزی است که دشمنان مستکبر و صهیونیست‌ها و اذناب‌شان در رژیم‌های فاسد و ظالم، به اهمیت آن پی بردند و سردمدار آنان -یعنی ایالات‌متحده- دریافت که وجود این جوانان مومن خطر بزرگی برای منافع آن‌هاست. ترس دشمن هنگامی فزون‌تر شد که فهمید این جوانان از سوی گروه‌های مقاومت اسلامی تربیت شده‌اند و در عراق، سوریه و لبنان طعم شکست را به صهیونیست‌ها، تروریست‌ها و اشرار مفسد فی‌الارض چشانده‌اند.»

وی در ادامه این پیام، اقدام خصمانه واشنگتن در افزودن نام مقاومت اسلامی نجباء به لیست سیاه تحریم را عکس‌العملی نابخردانه و از روی عصبانیتِ ناشی از شکست نقشه‌های شوم آمریکا از سوی این جوانان نخبه و مجاهد خواند.»

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء ادامه داد: «نیروهای شرّ به پشتیبانی از تروریست‌های تکفیری بسنده نکردند، بلکه تمام قدرت فنی و نظامی پیشرفته خود را در جنگی پنهان به‌کار گرفتند و اکنون برای محاصره بین‌المللی گروه‌های مقاومت، به افزودن اسامی آنان در لیست تروریسم متوسل شده‌اند تا افکار عمومی را در سطح جهان برای ترور فرماندهان و رزمندگان مقاومت آماده کنند. این همان چیزی است که در روزهای اخیر به‌وقوع پیوست و طرحی تحریمی علیه گروه‌های مقاومت ــ شامل مقاومت اسلامی نجباء ــ به کنگره ایالات‌متحده ارائه شد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد

مقاومت اسلامی بحرین بار دیگر بندر ایلات اشغالی را هدف حمله پهپادی خود قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  گروه مقاومت اسلامی سرایا الأشتر بحرین امروز شنبه با انتشار ویدئویی اعلام کرد که با پهپاد برای بار دوم یک هدف حیاتی و مهم را در بندر «ام الرشراش» (ایلات اشغالی) هدف قرار داده است.

 مقاومت  اسلامی بحرین اعلام کرده که این عملیات را دوم آوریل (پنجشبه گذشته) انجام داده است و به عملیات‌های خود در راستای حمایت از مقاومت و مردم فلسطین ادامه خواهد داد.

این دومین بار است که سرایا الاشتر بحرین که از سال 2012 اعلام موجودیت کرده است، بندر ایلات اشغالی را در حمایت از غزه هدف قرار می‌دهد. این گروه هفته گذشته نیز اعلام کرد که 27 آوریل (شنبه هفته گذشته) بندر مذکور را هدف حمله پهپادی خود قرار داده است.

 

.

 

گروه‌های مقاومت در عراق، بحرین و لبنان از زمان یورش زمینی رژیم اسرائیل به نوار غزه در حمایت از مقاومت و مردم فلسطین در این منطقه، عملیات ضد صهیونیستی را شروع کردند و تاکنون ده‌ها هدف مهم در  اراضی را هدف قرار داده‌‌اند.

دیروز انصارالله یمن از زبان سخنگوی نیروهای مسلح خود اعلام کرد که از این پس، کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی را که عازم بنادر فلسطین اشغالی از سمت دریای مدیترانه می‌شوند، هرکجا باشد، هدف قرار خواهد داد.

حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین باریمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل