Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-01@02:16:08 GMT

دستگیری بازیکن تیم ایرانجوان بوشهر توسط پلیس +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۰۱۰۸

دستگیری بازیکن تیم ایرانجوان بوشهر توسط پلیس +عکس

بازی تیم‌های مس کرمان و ایرانجوان بوشهر در حالی که روند عادی خود را طی می‌کرد، از اواسط نیمه‌ دوم با اعتراضات شدید وجنجال نیمکت نشینان تیم ایرانجوان به حاشیه کشیده شد و موجب توقف ده دقیقه‌ای این بازی شد.

بر روی یک پرتاب اوت کنار زمین ساده از مقابل نیمکت تیم ایرانجوان، در حالی که هیچ صحنه‌ی خطرناک و یا اشتباه اثرگذاری در جریان مسابقه نیز محسوب نمی‌شد، نیمکت نشینان ایرانجوان به شدیدترین شکل ممکن به داور بازی حمله کردند که موجب اخراج یکی از مربیان این تیم نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتراض شدید و غیر حرفه‌ای برروی این صحنه‌ی نه چندان جدی بازی سبب شد که تمرکز بازیکنان ایرانجوان در زمین مسابقه بهم بریزد و لحظاتی بعد از روی نقطه‌ کرنر تیم ایرانجوان گل مساوی را دریافت کند.

نیمکت نشینان ایرانجوان که از این موضوع عصبانی شده بودند کار اشتباه قبل خود را با اشتباهی دیگر تکمیل کردند و این‌بار با هجوم به داخل زمین بازی، درصدد درگیری فیزیکی با داور مسابقه برآمدند!!

در این زمان برخی ماموران نیروی انتظامی برای محافظت از داور کنار او رفتند تا عوامل ایرانجوان را که رسما با داور مسابقه دست به یقه شده بودند جدا کنند اما نفرات تیم بوشهری متاسفانه با ماموران نیروی انتظامی نیز درگیری فیزیکی پیدا کردند که در تصویر این صحنه نیز مشخص است.

یکی از بازیکنان ایرانجوان به ماموری که در حال تصویربرداری از صحنه هست لگد می‌زند تا او را از صحنه دور کند که متاسفانه این درگیری‌های فیزیکی با ماموران نیروی انتظامی ورزشگاه موجب دستگیری دو تن از عوامل این تیم نیز شد که در پایان بازی نیز آزاد شدند.

مقامات تیم ایرانجوان که نسبت به میزبانی کرمانی‌ها گلایه مطرح می‌کنند اول باید اگاه باشند که مهمترین عامل شکست آن‌ها و اتفاقات این بازی، جنجال شدیدشان بر سر یک صحنه پرتاب اوت ساده بود و سپس درگیری فیزیکی ان‌ها با داور مسابقه سبب اخراج ۴ نفر از عوامل آن‌ها از روی نیمکت و یکی از بازیکنان داخل زمین بود و همچنین شروع دیگری فیزیکی با نیروی انتظامی نیز از سوی عوامل این تیم آغاز شد.

به هرشکل جوانی تیم ایرانجوان مهمترین مشکل آن‌ها در به وجود آمدن این صحنه‌ها بود و شاید خیلی زیبنده نباشد که به میزبانی کرمانی‌ها در این بازی خرده گرفته شود.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم‌های روستوف و اورنبورگ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم می‌روند.

محمد محبی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، اما محمد قربانی در ترکیب اصلی اورنبورگ حضور دارد و برای تیمش به میدان می‌رود.

این دو بازیکن ایرانی، پیش از آغاز مسابقه و زمانیکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شده بودند، با هم دیداری داشتند. محبی به سمت قربانی رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و آنها دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

نکته جالب اینکه کانال تلگرامی باشگاه روستوف با انتشار ویدیو خوش و بش این دو بازیکن، نوشت: سلام ایران.

کانال رسمی روستوف با انتشار این ویدیو و قرار دادن ایموجی پرچم ایران، نوشت: سلام ایران.

دیگر خبرها

  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس