Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-30@07:49:55 GMT

اعجوبه‌های ۹۶ از راه رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۰۲۷۲

به گزارش امتداد نیوز اعجوبه‌های ایرانی ۹۶ در چهار رشته بازیگری، خوانندگی، استعدادهای عجیب و استندآپ کمدی برگزار می‌شود و داوران بلافاصله بعد از دریافت آثار مردمی، شروع به بازبینی و داوری ویدیوهای ارسالی می‌کنند.

اعجوبه‌ها، یک مسابقه استعدادیابی ایرانی است که اولین دوره آن در سال ۹۳ برگزار شد. این رویداد بزرگ در تمامی دوره‌های خود در سطح کشوری برگزار شده و هدف اصلی آن کشف و معرفی استعدادهای ناب ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استعدادهایی که شاید بتوانند از دل این رویداد، فرصت بروز و ظهور پیدا کرده و توانمندی‌های خود را به شکل موثرتری معرفی کنند.

اعجوبه‌ها علاوه بر کشف و معرفی استعدادهای نو، جوایز خاص و متفاوتی را هم برای برندگان احتمالیش در نظر گرفته است. سفر به مراکش (کازابلانکا)، اتریش، کشورهای حوزه اسکاندیناوی و آفریقای‌جنوبی، بخشی از جوایز برگزیدگان این دوره از مسابقه اعجوبه‌ها هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند با ضبط یک ویدیوی کوتاه ۳ دقیقه‌ای از استعداد خود و بارگذاری آن در بخش اعجوبه‌های ۹۶ در آپارات در این مسابقه شرکت کرده و استعداد خود را در معرض دید و قضاوت داوران متخصص و مخاطبان قرار دهند. این مسابقه بخش مردمی نیز دارد که رای‌گیری آن از طریق اپلیکیشن پیگیر انجام می‌شود.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه می‌توانید به صفحه این رویداد در آپارات مراجعه کنید.

انتهای پیام

true برچسب ها : آپارات استعداديابي مسابقه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

رویداد تکنووست سلامت با هدف ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری در طرح‌های متقاضی سرمایه در حوزه سلامت در بیست‌و پنجمین نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت

به گزارش ایسنا،‌ در مسیر این رویداد خدمات توانمندسازی و منتورینگ به صاحبین طرح‌های منتخب ارائه می‌شود و با برگزاری کارگاه‌ ارائه مؤثر، طرح‌های منتخب برای ارائه به سرمایه‌گذاران در روز رویداد، آماده می‌شوند.

 از دیگر حمایت‌ها می‌توان به امکان استفاده از مشاوران متخصص در حوزه تامین مالی و سرمایه‌گذاری، شبکه‌سازی و استفاده از تجربیات متخصصان و نهادهای فعال در اکوسیستم و ارائه گواهی حضور در رویداد تکنووست سلامت ایران هلث اشاره کرد.

به نقل از پارک فناوری پردیس، مهلت ثبت نام صاحبان طرح‌ها تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعیین شده است. سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در طرح‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ثابت ۸۸۳۹۴۱۶۷ - ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین