Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: باتوجه به ادامه کمک به مناطق زلزله‌زده غرب کشور استان اردبیل متعهد شده تا ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی را در مناطق زلزله‌زده بازسازی و نوسازی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: باتوجه به اینکه استان اردبیل به عنوان استان معین در بازسازی سرپل ذهاب استان کرمانشاه انتخاب شده و در ادامه کمک‌های این استان به مناطق زلزله‌زده کشور قرار بر این است تا اردبیل تعداد 2 هزار و 700 واحد خسارت دیده شهرستان سر پل ذهاب را بازسازی و نوسازی کند که در این زمینه دستگاه‌های اجرایی استان موظف به همکاری و تعامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی با مدیریت بحران استانداری اردبیل در ساخت، نوسازی و بازسازی واحدهای آسیب‌دیده در زلزله اخیر کرمانشاه، افزود: از تعداد 2 هزار و 700 واحد  تعداد 2 هزار و 100 واحد در ردیف نوسازی و بازسازی قرار دارند و 600 واحد هم با مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل و با استفاده از امکانات و تجهیزات اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اردبیل مرمت می‌شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با اشاره به ادامه ارسال کمک‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل به مناطق زلزله‌زده افزود: از زمان وقوع حادثه تا به امروز ارسال کمک‌های مردمی در ابتدا و هم‌اکنون کمک های ادارات و دستگاه‌های اجرایی ادامه دارد که در این زمینه تعامل و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان قابل تقدیر است.

امامی‌یگانه تصریح کرد: در حال‌حاضر برای بازسازی و تعمیر این واحدها 71 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، 8 دستگاه خودروی سبک و 110 نفر نیروی عملیاتی جهت بازسازی واحدهای خسارت دیده در سرپل ذهاب مستقر هستند.

وی اظهار کرد: در صورت اعلام نیاز از سوی نیروهای استقرار یافته در مناطق زلزله‌زده ما آماده ارسال نیروها و تجهیزات اضافه بر میزان متعهد شده نیز هستیم که در این زمینه هم دستگاه‌های اجرایی استان به صورت کامل اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، پنج‌شنبه شب در حاشیه بازدید شبانه از مناطق مختلف شهرستان‌های بم و نرماشیر گفت: در پی بارندگی در شرق استان کرمان به ویژه در منطقه بروات موجب هدایت سیلاب به طرف منطقه ارگ جدید، دشت مجاور آن، نظام شهر و نرماشیر شد و علی‌رغم حجم و سرعت بالای بارندگی خوشبختانه آسیب جدی وارد نشده است.

وی با بیان اینکه دو روستا تحت تأثیر بارش باران قرار گرفتند که آب در حال فرو نشست و وضعیت آن در حال ساماندهی است، افزود: به لطف خدا، با مدیریت و آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی، خسارت خاصی اتفاق نیفتاده است، اما باید آمادگی لازم برای مقابله با خطرات ناشی از سیل را حفظ کرد.

فداکار، با اشاره به اینکه در مجموع بارندگی‌های استان کرمان، تلفات خاصی در منطقه حادث نشده است، گفت: حدود ۱۱ روز است که استان کرمان درگیر سامانه بارشی بوده است و در همه مناطق یعنی جنوب، شمال، شرق و غرب استان شاهد بارندگی بوده‌ایم، به گونه‌ای که تاکنون با بیش از ۶۰ میلیمتر دو برابر میانگین بارندگی نسبت به سال گذشته بارش باران را داشته‌ایم.

استاندار کرمان، تصریح کرد: با تلاش دستگاه‌های اجرایی، تدابیر قبل و حین بارندگی و بازدیدها شاهد چالش خاصی در استان نبودیم و به غیر از یکی دو مورد خسارت به دام و جاده‌ها، خسارت قابل توجهی در استان رخ نداد است.

وی افزود: نزدیک به ۶۰۰ دستگاه و تجهیزات مختلف جهت مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل در مناطق مختلف استان مستقر شده بودند که با عنایت الهی و تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی، سپاه و نیروهای مردمی وضعیت استان به خوبی کنترل شده است.

کد خبر 6088923

دیگر خبرها

  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود