Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چه من باشم و چه نباشم پرسپولیس بزرگترین تیم آسیا است و این تیم روند رو به رشدی را پیش گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پرسپولیس امسال توانست با شکست اکثر رکوردها با اختلاف ۷ امتیازی نسبت به تیم دوم، قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر شود.محسن ربیع‌خواه یکی از با ثبات‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود که با وجود تمام هجمه‌هایی که روی او بود توانست همچنان اعتماد برانکو را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن ربیع‌خواه در رابطه با پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:

بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. با یک تیم سرسخت بازی داشتیم و خوشحالم که توانستیم بازی را در دست بگیریم و این مسابقه را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

محسن ربیع‌خواه در مورد قهرمانی نیم فصل افزود:

به هر حال این موضوع خوشحال کننده است اما تازه نیمی از راه به پایان رسیده و باید تلاش کنیم تا در پایان لیگ با حفظ این روند خوب قهرمانی لیگ را بدست آوریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه در یکی، دو سال اخیر که پرسپولیس توانسته این موفقیت‌ها را بدست آورد یکی از با ثبات‌ترین بازیکنان این تیم بوده، تصریح کرد:

چه من باشم و چه نباشم پرسپولیس بزرگترین تیم آسیا است و این تیم روند رو به رشدی را پیش گرفته است. نام پرسپولیس آنقدر بزرگ است که به فرد ربطی نداشته باشد.

محسن ربیع‌خواه در مورد رکوردهایی که پرسپولیس تا اینجای لیگ شکسته اضافه کرد:

رکوردهای فردی چندان مهم نیست چرا که تیم بودن پرسپولیس باعث شده تا این موفقیت‌ها رقم بخورد و این رکورد‌ها ثبت شود. همه از تدارکات گرفته تا بازیکنان برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند تا بتوانیم این موفقیت‌ها را بدست آوریم.

محسن ربیع‌خواه در مورد اینکه انتقادات زیادی از او در چند وقت گذشته مطرح بود، تصریح کرد:

من چیزی که سرمربی تیم از من خواسته را سعی می‌کنم در زمین پیاده کنم و خوشحالم برانکو به من اعتماد دارد. سعی می‌کنم برای تیم مفید باشم.

محسن ربیع‌خواه در مورد صحبت‌های مزدک میرزایی در گزارش بازی تیمش با صنعت نفت که گفته بود این بازیکن پاس‌هایی می‌دهد که ریسکی نباشد و مطمئن باشد که پاسش به مقصد برسد، تصریح کرد:

من تلاش می‌کنم وظایفی که برانکو به گردن من گذاشته را در زمین پیاده کنم و همانطور که گفتم برای تیم مفید باشم. در خصوص بحث فنی مهم نظر برانکو است و سعی می‌کنم طبق خواسته او وظایفی که به عهده من گذاشته را در زمین پیاده کنم.

وی در خصوص تشویق هواداران تصریح کرد:

هوادارن همیشه به من لطف داشتند و از من حمایت کردند. آنها همیشه پشت پرسپولیس و من بوده‌اند و امیدواریم با قهرمانی و موفقیت بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

محسن ربیع‌خواه در پایان در خصوص اینکه هواداران صنعت نفت هم که در ورزشگاه آزادی حضور داشتند او را تشویق کردند، خاطرنشان کرد:

من خوشحالم زمانی در صنعت نفت آبادان بازی می کردم و هواداران این تیم هم به من لطف داشتند.از آنها تشکر می‌کنم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)

به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود. سرخ‌ها امیدوار بودند با پیروزی در این بازی با توجه به تساوی استقلال در تبریز به صدر جدول برسند.

امید عالیشاه، کاپیتان باتجربه پرسپولیس که در بازی با صنعت نفت مصدوم شده بود، در این مسابقه شرایط بازی پیدا کرد، اما این بار با دریافت کارت قرمز تا انتهای بازی در زمین نماند.

در دقیقه ۸۲ در شرایطی که عالیشاه مشغول بحث با دو بازیکن سپاهان بود، برایان دابو، هافبک سپاهان خود را به او رساند و با امید وارد درگیری فیزیکی شد. این اتفاق واکنش عالیشاه را به همراه داشت و با هل دادن دابو، او نقش بر زمین شد تا داور با کارت قرمز به سمت عالیشاه برود.

از ظرفی دیگر میلاد زکی‌پور و امید نورافکن نیز به این درگیری ملحق شدند تا درگیری سرخابی‌ها در دقایق پایانی ال‌کلاسیکو ایران تکمیل شود.

دیگر خبرها

  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان