Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیروان- ایرنا- امام جمعه شیروان گفت: فرهنگ ایثار، فداکاری، شهادت و شهامت است که می تواند نظام و حکومت را حفظ و حراست کند و باید برای ترویج آن تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین کوثری چهارشنبه در سومین یادواره 9 دانشجوی شهید شیروان(9 واحد عشق) اظهار کرد: سلاح دشمن برنده تر شده است و باید ایمان، نیروی صبر و مقاومت و بصیرت بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امروز همه باید انقلابی باشند گفت: شهادت آخرین منزلگاه زنان و مردان خدایی و الهی است و یادآوری شهدا و خاطرات آنان کمتر از خود شهادت نیست.
کوثری افزود: با فرهنگ شهادت اقتصاد مقاومتی درست می شود و با فرهنگ ایثار و شهادت باید دانشگاه را در تراز جمهوری اسلامی قرار دهیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: تجلیل از شهدا و حفظ یاد آنان یک فریضه است و دانشجویان شهید در شمار سرآمدان ایمان و ایثار آگاهانه بوده اند.
ابوالفضل فرهادی اظهار کرد: دانشجویان ستارگان همیشه درخشانی هستند که هر جویای حقیقت می تواند راه خویش را با آنان بیابد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که در دوران دفاع مقدس 636 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام احمد نظری امام جمعه موقت شاهرود گفت: معلم تراز انقلاب اسلامی فردی است که مخاطب خود به ویژه نسل جوان و دانشجویان را به علم، تقوا، تربیت و آن‌چه مورد رضایت خدا در همه عرصه‌ها است، دعوت کند.

وی به ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران رزمندگان عرصه اقتصادی هستند و کارگری مجاهدت در راه خدا است.

امام جمعه موقت شاهرود به سفر آیت الله رییسی رئیس جمهور به استان سمنان در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ۳۳ درصد از مصوبات این سفر به شهرستان شاهرود اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مسوولان این مصوبات را برای مردم تبیین کنند، ابراز کرد: مردم شاهرود تا ۶ ماه آینده میزان جذب اعتبارات این سفر را از مسوولان پیگیری می‌کنند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست