Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: حمید عسکری خواننده پاپ کشورمان در شهرستان ملایر به روی صحنه زنده رفت و در دو سانس برنامه اجرا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سانس دوم که قرار بود از ساعت 21 و 30 دقیقه شب در محل سینما بهمن ملایر شروع شود، تقریبا ساعت 22 و 15 دقیقه شروع شد.

بیات، مسئول سینما بهمن نقص فنی پیش از شروع سانس دوم را علت تاخیر دانست گفت: به دلیل اینکه دستگاه های اجرای موسیقی بار زیادی را به شبکه برق رسانی سینما تحمیل می‌کرد و این اولین بار بود که در این سینما کنسرت اجرا می شد، حدود چهل دقیقه اجرا به تعویق افتاد که البته با تلاش ماموران برق شهرستان، مشکل بر طرف و برنامه شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما این همه ماجرای اتفاق افتاده در اجرای کنسرت در ملایر نبود. در مدتی که برق سیستم های صوتی در حال تعمیر بود، مجری مراسم (سبزواری) روی صحنه به مردم حاضر در سالن می گفت: آقای محمدی (تامین کننده مالی کنسرت و مدیر هتل کریم خان زند ملایر) به دلیل تاخیر پیش آمده عذر خواهی کرد و جمع این سالن (400 نفر) را روز بیستم آذرماه، از ساعت 21:00 به صرف شام میهمان هتل کریم خان زند می کند. با بلیت های خود تشریف بیاورید تا از شما پذیرایی شود!

مدیر سینما بهمن ملایر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجری مراسم از طرف آقای محمدی وعده شام داد یا نه، گفت : بله، ایشان به خاطر دلجویی از مردم به واسطه مجری وعده شام دادند.

اما روز 20 آذر ماه جاری (سال 96) وقتی مردم برای صرف شام، به میهمانی هتل کریمخان زند می روند؛ از ورود آنها ممانعت به عمل می آورند و می گویند آقای محمدی به مسافرت رفته است و هرچه که گفته به ما ارتباطی ندارد.

وقتی خبرنگار ما موضوع را پیگیری می کند، بعد از تماس های متوالی گوشی تلفن آقای محمدی، مدیر هتل کریمخان زند از دسترس خارج شده و دیگر جوابی نمی دهد.

اصغر حسنی تهیه کننده کنسرت حمید عسکری، گفت: این موضوع روز گذشته ( بیستم آذر ماه نود و شش) به بنده اطلاع داده شد که متاسفانه اسپانسر کنسرت خلف وعده کرده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه وعده شام از طرف شما ( تهیه کننده) بوده است یا خیر گفت: خود ما ( من و آقای عسکری و تیم نوازندگی) میهمان شهرستان بودیم و شب اولی که به شهر رسیدیم و در مجموعه هتل حضور یافتیم، شام دریافت نکردیم. به علاوه اینکه روز بعد وعده نهار را دو ساعت دیرتر از زمان عادی به ما دادند که غذا سرد شده بود.

وی در ادامه گفت: به علاوه ما به اوضاع بهداشتی هتل هم اعتراض کردیم و گفتیم که لطفاً موش ها را از فضای هتل بیرون کنید، که در جواب ما گفتند: اژدها ندیدید که، موش است که از بیابان می آید و همه جا هم پیدا می شود.

تهیه کننده کنسرت عسکری ادامه داد: بعد از برخوردهای بد هتل کریمخان زند ملایر، حمید عسکری مجموعه را ترک کرد و به محل سینما رفت تا برای برنامه آماده شود.

هاشمی در ادامه گفتگو اذعان کرد: نباید این را نادیده گرفت که این موضوع به شهر و مردم ملایر هیچ ارتباطی ندارد؛ چراکه مسئولان شهرستان و مردم صبور ملایر با ما بسیار همکاری کردند و حتی در مدت زمانی که این تاخیر طولانی پیش آمد اجازه دادند تا نقص فنی پیش آمده حل شود که من و آقای عسکری به شخصه از همه آنها سپاسگزاریم.

وی در ادامه افزود: به خاطر خونگرمی و صبوری مردم این شهر قرار شده است تا پیش از اتمام سال جاری ، یک برنامه دیگر در ملایر اجرا کنیم و بلیت ورود برای عموم مردم زیر پنجاه هزار تومان خواهد بود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟

مایکل ادواردز بزرگ‌ترین حامی محمد صلاح در لیورپول است و قصد دارد او را برای بازی در تیم آرنه اسلوت حفظ کند. 

طرفداری | با فروپاشی عجیب رابطه یورگن کلوپ و محمد صلاح، آینده وینگر مصری تحت شعاع این درگیری قرار گرفته است. 

پس از اعلام خبر تمایل لیورپول به ادامه همکاری با محمد صلاح، پل جویس، خبرنگار نزدیک به قرمزها در تایمز از علت اصلی این موضوع پرده برداشت. در حقیقت، مایکل ادواردز به شدت به وینگر مصری علاقه‌‌مند است. مدیر ورزشی سابق لیورپول که اکنون به عنوان مدیر اجرایی بخش فوتبال گروه FSG قدرت‌مندترین فرد باشگاه است، شخصا صلاح را به خدمت گرفته بود. ریچارد هیوز، مدیر ورزشی فعلی به‌زودی مذاکرات تمدید قرارداد را آغاز خواهد کرد. با وجود علاقه تیم‌های سعودی به انتقال ستاره لیورپول، صلاح در این لحظه قصدی برای خروج ندارد. سران فوتبال عربستان تا زمانی که چراغ سبزی از سوی این بازیکن دریافت نکنند، برای خرید او وارد عمل نخواهند شد. 

دیوید اورنستین در اتلتیک دقایقی پیش از علاقه لیورپول به خرید یک وینگر برای تقویت خط حمله خبر داد. مدیران لیورپول با شناسایی نقاط ضعیف تیم فعلی یورگن کلوپ که در نیم‌فصل دوم موقعیت‌های بی‌شماری را از دست داد، قصد دارند پیش از ورود آرنه اسلوت، یک گزینه تهاجمی را برای خرید مشخص کنند. محمد صلاح به عنوان بخش مهمی از افت خط آتش کلوپ در نیم‌فصل دوم به شمار می‌رود. وینگر مصری پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی کشورش از فرم ایده‌آلش فاصله گرفت. با این وجود، با توجه به 17 گل و 9 پاس گل در فصل جاری لیگ برتر، مدیران لیورپول از صلاح به عنوان یک ستاره نام می‌برند. به همین دلیل قطع همکاری طرفین در این لحظه ایده منطقی در نظر گرفته نمی‌شود.

با وجود افت محمد صلاح از اول ژانویه، او اعداد بزرگی در بخش تهاجمی به ثبت می‌رساند

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند