Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به اظهارات رضا عنایتی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، یحیی گل‌محمدی در واکنش به صحبت‌هایی که رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان علیه‌اش داشته است، گفت: عنایتی سال‌ها دوست و هم‌بازی من در تیم ملی بوده است و ما خاطرات خیلی خوبی در کنار هم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیدن اظهارات او متعجب و متأسف شدم. من می‌دانم که عنایتی می‌تواند در مربیگری آینده درخشانی داشته باشد، اما نباید فراموش کند که احترام به همکار و رعایت اخلاق و ادب یکی از اولین اصول مربیگری در فوتبال است.

وی افزود: شایسته بود سرمربی مشکی‌پوشان ابتدا صحت ادعای خودش را بررسی کند و پس از آن چنین اظهارات تندی در خصوص این موضوع داشته باشد. ما به‌هیچ‌وجه نه پای هیچ بازیکنی نشستیم، نه توان مالی تطمیع بازیکنان سایر تیم‌ها را داریم و نه می‌توانیم به‌زور و اجبار بازیکنان تیم‌های دیگر را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: در خصوص جذب رضا شربتی هم باید بگویم ما در پست دفاع چپ سه گزینه در لیگ برتر داشتیم که هر سه سرباز بودند. در نهایت شربتی را انتخاب کردیم، اما به‌هیچ‌وجه این‌طور نبوده که پای بازیکنی نشسته باشیم و از او بخواهیم سرباز شده و به اینجا بیاید، بلکه این تمایل خود بازیکنان بوده که دوست داشتند در تیم بزرگ و پرهواداری مثل تراکتورسازی بازی کنند.

گل‌محمدی در پایان گفت: شایسته نیست جواب هر توهین و لفظ نامناسبی را با ادبیات مشابه بدهیم، اما ای‌کاش‌ فراموش نکنیم که فوتبال بالا و پایین‌های زیادی خواهد داشت و همه ما عضو یک خانواده بزرگ هستیم. شاید بهتر بود عنایتی حرمت رفاقت چندساله را حفظ می‌کرد و ابتدا در تماسی با خود من حقیقت ماجرا را جویا می‌شد. اگر صحبت‌های من برای او قانع‌کننده نبود، می‌توانست چنین اظهارات و مصاحبه‌ای را مطرح کند. من فکر می‌کنم وی پیش از این‌که حقیقت ماجرا را دانسته باشد تصمیم عجولانه‌ای گرفت. به هر ترتیب من برای رضا عنایتی که همچنان دوست و همکار خوب من است، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در دوران مربیگری هم مثل دوران بازیگری موفق باشد.

انتهای پیام/

R1443/P1015145/S3,27/CT12 موضوعات مرتبط مشکی‌پوشان خراسان تراکتورسازی تبریز رضا عنایتی یحیی گل‌محمدی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان

سه تن از پیشکسوتان فوتبال، امروز در محل اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در لاهیجان حضور پیدا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد جوانان که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند از 12 اردیبهشت ماه در لاهیجان آغاز شده است.

غلامرضا محمدی سرمربی این تیم که عضو کمیته فنی رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان بود، عصر امروز (جمعه) در حالی که هفتمین مرحله از اردوی تیمش روز سوم خود را سپری می‌کرد به جمع اردونشینان اضافه شد.

همزمان با حضور غلامرضا محمدی و همچنین ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی در لاهیجان، سه تن از پیشکسوتان فوتبال نیز در محل اردو حاضر شدند. محمد خاکپور کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال، همراه با محمدرضا مهدوی و جمشید شاه‌محمدی نیز در اردو حضور پیدا کردند.

تیم کشتی آزاد جوانان قرار است ماه آینده در دو جام تختی و شهید هاشمی‌نژاد تیم داشته باشد. احتمال اینکه این تیم پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک تورنمنت بین‌المللی دیگر را هم تجربه کند، وجود دارد.

جوانان طی سال‌های گذشته محسن کاوه را به عنوان سرمربی رأس کادر فنی خود دیده است که بعد از حضور او در تیم ملی بزرگسالان، غلامرضا محمدی پیشنهاد مدیریت فنی تیم‌های پایه و سرمربیگری تیم ملی جوانان را که از سوی فدراسیون کشتی به او ارائه شد، پذیرفت.

محمدی هم پیش از سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان، هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس