Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@10:48:09 GMT

آموزش ٧٠٠٠ موتور سوار متخلف تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۱۸۴۷

رویداد۲۴-رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح جدید آموزش موتور سوارهای متخلف خبر داد.سردار محمدرضا مهماندار درباره اجرای این طرح جدید گفت: باتوجه به گرایش روز افزون استفاده از موتور سیکلت به لحاظ سهولت تردد و پایین بودن هزینه خرید و نگهداری و همچنین تبدیل شدن این وسیله به ابزاری برای امرار معاش بعضا مشاهده میگردد برخی از موتور سواران به جهت انتفاع بیشتر با زیر پا گذاشتن قوانین و ضایع نمودن حقوق شهروندی چهره ناخوشایندی در آمد وشد شهری به وجود می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  توجه به نقش غیر قابل انکار آموزش در بهبود فرهنگ تردد موتورسواران ، پلیس راهور تهران بزرگ اقدام به راه اندازی تعداد ٢٦ ایستگاه سیار آموزشی ویژه موتور سوران متخلف  در میادین و نقاط اصلی شهر نموده که رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون جهت بازآموزی قوانین به ایستگاه های آموزشی مذکور هدایت شده  و در کلاس های آموزشی شرکت می کنند

سردار مهماندار ادامه داد از زمان اجرای این طرح بیش از ٧٠٠٠ موتور سوار متخلف در این کلاس های شرکت نموده اند و اغلب آنها گواهی آموزشی دریافت کردند.

رییس پلیس راهور در پایان توصیه کرد موتور سوران تهران قوانین راهنمایی و رانندگی ، استفاده از کلاه ایمنی و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و البته رانندگی ایمن را مدنظر داشته باشند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید

تین نیوز

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • تصادف چند موتور سوار در یک چهار راه در مشهد (فیلم)
  • نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه