Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان واحد تبریز در پی اقدام سخیفانه رئیس جمهور آمریکا گفت: رفتارهای نابخردانه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان از درماندگی و ضعف آنها دارد.

به گزارش خبرنگار آنا از تبریز، دکتر عزیز جوانپور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری 25 سال دیگر اثری از رژیم صهیونیستی در منطقه نخواهد بود و این اقدام رئیس جمهور آمریکا تمام مسلمانان دنیا متوجه فلسطین شدند و آن را محکوم کردند و بار دیگر فلسطین به سر زبان ها افتاد و معلوم شد که رژیم صهیونیستی همواره غاصب و متجاوز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، تصمیم ترامپ را اعلام جنگ با مسلمان جهان دانست و افزود: قدس اولین قبله گاه مسلمانان جهان است و با این تصمیم موجی از خشم و نفرت جهان اسلام را فراگرفته است و امروز همه مسلمانان با فریاد های خود علیه این تصمیم دست به اعتراض خواهند زد.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: آمریکا برای اجرایی کردن نقشه های خود مثل همیشه دست به دامن رژیم سعودی می شود تا این رژیم با هزینه خود مجری طرح های آمریکا در منطقه شود پس اگر امت اسلامی با شجاعت، بصیرت و ایستادگی قدم بردارد، هم سران استکبار و هم مزدوران آنها هرچه سریعتر طعم تلخ شکست را خواهند چشید.

دانشجویان و اساتید تجمع کننده با دردست داشتن نوشته های ضدآمریکایی و همچنین سردادن شعار ضد آمریکایی و رژیم صهیونیستی این اقدام رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • اعتراض دانشجویان آکسفورد به سفر پلوسی
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است