Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: امسال از سوی سازمان بسیج سهمیه بسیج دانش‌آموزی استان همدان به اردوهای راهیان نور ۱۶ هزار نفر تعیین‌شده است.

مرتضی سیاهوشی، مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: در سال جاری 16 هزار نفر دانش آموز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند که از این تعداد تاکنون 9 هزار و 700 نفر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امسال یک هزار و 700 دانش آموز پسر از مناطق فتح‌المبین، والفجر 8، فاو، کربلای 4 و شلمچه بازدید کردند.

 

وی تصریح کرد: همچنین هشت هزار دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام و از مناطق مرصاد، بازی‌دراز، پادگان توحید و ثارالله بازدید کردند.

 

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان ابراز داشت: در اردوهای راهیان‌نور از راویان پیشکسوت و روحانیون استفاده می‌شود به طوری که 86 راوی برادر و 72 خواهر روحانی و 15 برادر روحانی در اردوهای راهیان‌نور غرب کشور حضور داشتند.

 

سیاهوشی خاطرنشان کرد: به دلیل شروع امتحانات پایان‌ترم، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور را متوقف شده است و پس از پایان امتحانات اعزام آن ها مجدد از سر گرفته می‌شود.

 

وی بر اهمیت نقش اردوی راهیان نور در میان دانش آموزان تأکید کرد و افزود: هدف از اعزام کاروان ‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش های دفاع مقدس است.

 

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان بیان کرد: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر سال جمعی از جوانان دانشجو از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

اسماعیل شریعت‌منش افزود: بر همین اساس بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان استان در اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی «بازی دراز» اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.

شریعت‌منش ادمه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده انشاءالله تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «زیارت با معرفت» و استفاده حداکثری دانشجویان از این سفر انسان‌ساز معنوی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی