Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

بر این اساس سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در تذکر کتبی به رئیس جمهور بر لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد و اجرای قانون مصوب مجلس در این زمینه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده همچنین در تذکر دیگر به رئیس جمهور خواستار تشکیل ستاد احیای زاینده رود با توجه به وعده داده شده به مردم اصفهان در اردیبهشت ماه ۹۶ شد.

احمد مازنی نماینده مردم تهران و ۲۸ نماینده دیگر نیز در تذکر کتبی مشترک به وزیر علوم خواستار رسیدگی به آنچه وضعیت دانشجویان ستاره دار خوانده اند، شدند.

احمد امیرابادی فراهانی نماینده مردم قم، نادر قاضی پور نماینده ارومیه، اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد و محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز در تذکر مشترک به رئیس جمهور خواستار تسریع در رسیدگی به مشکلات سهامداران پدیده شاندیز که ۱۳۶ هزار نفر هستند، شدند.

ولی الله نانواکناری نماینده بابلسر و ۱۲ نماینده دیگر در تذکر کتبی به رئیس جمهور بر لزوم تعیین متولی مشخص برای جلوگیری از مشکل غرق شدن سالانه مردم در سواحل دریای خزر تاکید کردند.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان نیز تذکر کتبی به وزیر نیرو خواستار اقدام جدی برای احیای زاینده رود و احداث سد و تونل سوم کوهرنگ شد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در تذکر مشترک به رئیس جمهور بر ضرورت پاکسازی بانک مرکزی از عناصر فاسد و فرصت طلب تاکید کردند.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز هم در تذکر مشترک به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از واردات برنج تراریخته به کشور شدند.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در تذکر به رئیس جمهور خواستار توضیح درباره علت برخوردهای نامناسب و عدم پاسخگویی بنیاد شهید نسبت به خانواده های شهدا و ایثارگران شد.

سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و ۱۷ نماینده دیگر نیز در تذکر مشترک به رئیس جمهور بر لزوم پرداخت سریع حقوق بازنشستگان فولاد و ذوب آهن و فولاد شرق تاکید کردند.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه نیز در تذکر کتبی به وزیر جهاد کشاورزی از بلاتکلیفی چغندرکاران کرمانشاه انتقاد کرد و نوشت: زلزله ۱۰ ریشتری چغندرکاران کرمانشاه در راه است، چرا که با گذشت یک ماه از برداشت محصول هنوز هیچ اقدامی برای خردی محصولات آنان نشده است.

همچنین امیر خجسته نماینده مردم همدان نیز در تذکر کتبی به وزیر اطلاعات خواستار مبارزه جدی تر این وزارتخانه با مفاسد اقتصادی از طریق حراست های مستقر در ادارات شد.

304

واردات برنج رئیس جمهور نماینده مجلس شورای اسلامی هیات رئیسه موسوی لارگانی صنعت فولاد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد

بر اساس مصوبه هیئت وزیران برنج و روغن خام در فهرست کالا‌های مشمول ارز ۲۸۵۰۰ تومانی قرار گرفت.

به گزارش فارس، بر اساس اصلاحیه مصوبه هیئت وزیران برنج و روغن به فهرست کالا‌های مشمول دریافت ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی در سال ۱۴۰۳ اضافه شد.

در فهرست قبلی انواع گوشت تازه یا سرد کرده گوساله و گوسفند، گندم معمولی، جو، ذرت دامی، دانه سویا، دانه کلز، دانه پنبه، دانه آفتابگردان برای روغن کشی، دانه گلرنک، شکر تصفیه شده، کنجاله سویا، کنجاله پنبه، کنجاله آفتابگردان، کنجاله کلزا، کنجاله گلرنگ، کود سوپرفسفات، کود کلریدو پتاسیم، کود سولفات پتاسیم، فسفات دی آمینیوم، مولد‌های دام و طیور آبزیان و مواد ژنتیکی مشمول دریافت ارز ترجیحی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد. در فهرست قبلی برنج و روغن از فهرست کالا‌های مشمول ارز ترجیحی حذف شده بود که با پیگیری مسئولان وزارتخانه جهاد کشاورزی دوباره مشمول ارز ۲۸۵۰۰ تومانی شد. بنابر آمار گمرک جمهوری اسلامی سالانه ۱۴ تا ۱۶ میلیارد دلار به واردات کالا‌های اساسی اختصاص می‌یابد.

کارشناس کشاورزی ابراهیم مرادزاده می‌گوید که واردات این دو محصول با ارز ارزان باعث تعادل قیمت آن‌ها در بازار می‌شود که اختصاص ارز گرانتر امکان داشت قیمت‌ها را در بازار بالاتر ببرد. کشور سالانه حدود یک میلیون تن برنج وارد می‌کند و ۹۰ درصد نیاز روغن را از طریق واردات تامین می‌کند.

دیگر خبرها

  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی