Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: برای آمدن الخریبین شرط اصلی داشتن پول بود که ما نداشتیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان در مورد شرایط این روزهای نفت تهران، فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه، داستان عدم حضور عمر الخریبین در پرسپولیس و … صحبت‌های زیر را انجام داد:
*ابتدا درمورد فعالیت نفت در نقل و انتقالات صحبت کنید؟

فعلا نمی‌توانیم لیست خروجی را بگوییم، چون ابتدا باید بازیکن مورد نظرمان را جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*شنیده‌اید که خیلی از تیم‌ها دنبال جذب عیسی آل کثیر هستند؟

خیلی از تیم‌ها دنبال بازیکنان ما هستند و ما هم دنبال خیلی‌ها هستیم باید ببینیم درنهایت چه شرایطی پیش می‌آید.

*جهانیان اعلام کرده که برای فصل نقل وانتقالات سقفی ندارد و هر چقدر که لازم باشد پول خرج می‌کند.

اگر جهانیان این حرف‌ها را زده دستش درد نکند، چون با خرج کردن می‌توانیم تیمی قوی بسازیم در نهایت باید در این دو سه روز ببینیم روند یارگیری ما چطور می‌شود.

*شنیده شده خیلی از بازیکنان نفت قصد جدایی از این تیم را دارند، با جدایی آنها موافقت می‌کنید؟

قطعا اگر کسی درخواست جدایی بدهد با او توافق می‌کنیم. کلا بازیکنی را به روز نگه نمی‌داریم، ولی فعلا چیزی به صورت رسمی اعلام نشده.

*با این شرایط فکر می‌کنید چه سرنوشتی درا نتظار شما وتیمتان در نیم فصل دوم باشد؟

نمی‌شود چیزی را پیش بینی کرد شرایط در نیم فصل دوم خیلی سخت است. ما ابتدا باید بتوانیم نقاط ضفعمان را برطرف کنیم.

*پرسپولیس توانست با اقتدار قهرمان نیم فصل شود در این مورد چه صحبتی دارید؟

مهمترین فاکتور در موفقیت پرسپولیس این است که این تیم و بازیکنانش سه سال است کنار هم بازی می‌کنند و همین یک فاکتور خوب است.

*یعنی این موفقیت پرسپولیس را پیش‌بینی می‌کردید؟

حمید درخشان:

وقتی تغییر و تحولی نباشد معلوم است یک تیم نتیجه می‌گیرد. پرسپولیس در این سال‌ها تغییر آنچنانی نداشته و نقاط ضعف‌هایش را هم را برطرف کرده. وقتی یک تیم سه سال مربی و بازیکنش تغییر نکند همین است. در این شرایط اگر حتی مربی داخلی هم باشد موفق می‌شود، اما متاسفانه در لیگ ما تغییرات مربی داخلی زیاد است.

*گفته شده که در زمان حضور شما به عنوان سرمربی پرسپولیس «عمر الخریبین» بهترین بازیکن آسیا بار حضور در پرسپولیس به شما معرفی شد چرا این بازیکن خوب پرسپولیسی نشد؟

حمید درخشان:

من نمی‌دانم بعضی‌ها دنبال چه چیزی می‌گردند؟ آنقدر در آن زمان مشکلات داشتیم که حد ندارد. نه مدیر عامل داشتیم نه پول، شما فکر کن عمر «الخریبین» را به ما معرفی کردند وقتی پول نداشتیم با او قرارداد ببندیم چکار می‌کردیم؟ ما ۱۰۰ میلیون پول رضایتنامه بابک حاتمی را به زور جور کردیم بعد می‌خواستیم خریبین را بگیریم.به فرض اینکه او به ما معرفی هم شد بدون پول چکار می‌کردیم؟ مگر معرفی کردن شرط است. شرط اصلی داشتن پول است که ما نداشتیم. اصلاً ده بازیکن خوب را آن موقع به من معرفی کردند. بدون پول چکار می‌کردم.

*پس این داستان واقعیت داشته؟

من از شما سوال می‌پرسم؛ به عنوان یک مربی وقتی پول داشته باشید و به شما بازیکن خوبی را معرفی کنند آن را نمی‌خرید؟ چرا می‌خواهیم خودمان را گول بزنیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعویض‌های اشتباه اوسمار باعث شد که بازی را از دست دهیم و در نهایت بازنده این بازی باشیم، تعویض‌هایی که انجام شد هیچکدام نتوانست کمک حال پرسپولیس باشد و یا جریان بازی را عوض کند.

حمید درخشان سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو درباره عملکرد تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا گفت: فکر می‌کنم که تیم ما هم شروع خوبی داشته و هم بازی‌های خوبی را انجام داده است و با عملکرد خوب به جایی رسیده است که در فینال حضور دارد، من فکر می‌کنم تیم‌ها نسبت به سال گذشته که حضور داشتند تغییرات زیادی را داشتند که در زمینه فوتبالی رشد داشتند و نشان دادند که سال‌ها کار کردند و برنامه ریزی کردند و بر اساس آن توانستند بازی‌های خوبی را ارائه بدهند و کار را برای ما سخت‌تر کردند.

درخشان درباره نقاط ضعف تیم ملی در شب گذشته در مرحله نیمه‌هایی مقابل ازبکستان گفت: همانطور که در جام ملت‌های فوتبال شاهد بودیم، می‌بینیم که کشور‌های اطراف ما خیلی ترقی و پیشرفت کرده‌اند، به دلیل اینکه برنامه ریزی داشتند و رکن اصلی این تغییرات را در فوتبال جام ملت‌های آسیا دیدیم، که این تغییرات مثبت در فوتسال آن‌ها هم رخ داد که خوشبختانه بچه‌ها موفق شدند، موفقیت بازیکنان ایران این زمینه را مهیا کرد که ما هوشیار باشیم تا تلاش بیشتری کنیم و موقعیتمان را حفظ کنیم، اما نیاز به برنامه ریزی بلند مدت داریم و این کار‌ها نیاز به هزینه دارد تا این برنامه‌ها را در آینده داشته باشیم تا موفقیت‌های بیشتری را به دست بیاوریم.
کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص این که دیدار نهایی برابر تایلند میزبان را چطور می‌بیند، اظهار کرد: مطمئناً تیمی که به فینال رسیده است تیم خوبی بوده است که در این مرحله حضور پیدا کرده است که این نشان دهنده سخت‌تر شدن کار برای ما می‌باشد، دیگه مانند گذشته نیست که برویم و به تیم‌های رقیب شیش گل بزنیم، زیرا که دیگه تیم‌ها برنامه ریزی دارند و کارفنی خود را توسعه می‌دهند، به همین خاطر کار سختی را در فینال داریم، اما بچه‌های ما توانایی این را دارند که در فینال هم بازی خوبی را انجام دهند که انشالله موفق می‌شوند.
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی شب گذشته پرسپولیس و آلومینیوم که با پیروزی تیم اراکی همراه بود، گفت: با احترامی که در قبال تیم آلومینیوم قائل هستم، اما انتظارات از پرسپولیس بیشتر بود، تیم آلومینیوم هم دوندگی خوبی داشت و هم شرایط خوبی را برای خودش به وجود آورد و نکته اصلی مهم این بازی این بود که این تیم ناامید نشد و عقب هم افتاد خیلی تلاش کرد که به نتیجه دلخواه خود برسد و همین اتفاق هم افتاد و این تلاش جوابگو بود، اما این طرف قضیه هم ما دوبار جلو افتادیم و هر دوبار هم نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم که فکر می‌کنم دلایل فنی داشت و با تغییراتی که انجام دادیم باید به تیم کمک می‌کرد که این اتفاق رخ نداد و تغییرات خوبی را نداشتیم و همین باعث شد که روند رو به جلو را از دست بدهیم و این اتفاق موجب شد که تیم آلومینیوم بیشتر روی بازی تسلط پیدا کند و بتواند تاکتیکش را پیاده کند روی پرسپولیس و سرخپوشان مجبور شدند دست و پا بسته قبول کنند و در نهایت بازی تساوی شد و این تساوی هم در نهایت رسید به ضربات پنالتی و پرسپولیس حتی بازیکنان خوبی را هم به عنوان ضربه زن پنالتی نداشت و ایت اتفاق باعث شد که جام را از دست بدهیم.

حمید درخشان در خصوص اینکه آیا قبول دارد تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد یا خیر ادامه داد: هرکسی نظر شخصی خود را بیان می‌کند، اما من از نظرفنی باید بگم که جام حذفی رویدادی است که می‌شود با قهرمانی در آن راحت‌تر به لیگ قهرمانان آسیا رسید، اما این اتفاق رخ نداد و تعویض‌های اشتباه سرمربی باعث شد که بازی را از دست دهیم و در نهایت بازنده این بازی باشیم، تعویض‌هایی که انجام شد هیچکدام نتوانست کمک حال پرسپولیس باشد و یا جریان بازی را عوض کند، رفته رفته علاوه بر اینکه بازی را از دست دادیم شیرازه تیم به هم خورد و تاکتیک تیمی هم درست انجام نشد و در نهایت غافل گیر شدیم و بازی را واگذار کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود