Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - «کریس فروم» به دنبال اعلام آزمایش مثبت دوپینگ وی در رقابت های تور دوچرخه سواری ووئلتا اسپانیا، احتمالا با 12 ماه محرومیت از حضور در میادین دوچرخه سواری روبرو خواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه تارنمای خبری دیلی میل، آزمایشات اخذ شده از این ورزشکار نشان داد مقدار داروی سالبوتامول در نمونه او، دو برابر حد مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رکابزن بریتانیایی باید اطلاعات درخواستی فدراسیون بین المللی دوچرخه سواری را در مورد مصرف این دارو ارائه کند.
پزشک تیم «اسکای» که «فروم» برای آن رکاب می زند، گفت که این مقدار دارو برای درمان علائم آسم حاد در مسابقه تجویز شده است.
فروم در مسابقات دوچرخه سواری ووئلتا اسپانیا در ماه سپتامبر قهرمان شد و احتمال دارد عنوان خود را از دست بدهد.
تیم اسکای در بیانیه ای تایید کرد که مقدار داروی سالبوتامول در نمونه دوپینگ قهرمان چهار دور رقابت های تور دو فرانس، دو برابر حد مجاز بوده است.
الساندرو پتاکی رکابزن ایتالیایی در سال 2007 به علت مصرف بالای داروی سالبوتامول، 12 ماه محروم شد. همچنین نتایج او در مسابقات جیرو ایتالیا 2007 باطل شد.
رکابزن بریتانیایی شهریور ماه قهرمان تور ووئلتا اسپانیا شد. او سومین دوچرخه سواری است که در یک سال قهرمانی دوگانه توردوفرانس و ووئلتا اسپانیا را از آن خود کرد.
بر اساس قوانین سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا)، میزان مجاز این دارو برای رکابزنان هزار نانوگرم در هر میلی لیتر است که در مورد فروم این میزان دو هزار نانوگرم بوده است.
تیم اسکای اکنون گروهی از کارشناسان پزشکی و وکلا را برای تبرئه فروم به کار گرفته است.
فدراسیون بین المللی دوچرخه سواری اعلام کرد که آزمایش نمونه دوم فروم، نتیجه آزمایش نمونه اول را تایید کرده است و بر اساس قوانین این نهاد اقداماتی انجام خواهد شد.
ورزشی**1584
مترجم:مولوی انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین

مصدومیت جدی زانو می تواند دوران حرفه ای بردغجی را تحت تاثیر قرار دهد.

طرفداری | رونی بردغجی، وینگر 18 ساله کپنهاگن که انتظار می رفت در تابستان راهی تیمی بزرگ شود، با مصدومیتی طولانی مدت مواجه شد.

با اعلام باشگاه کپنهاگن، رونی بردغجی دچار پارگی رباط صلیبی شده و با توجه به شدت مصدومیت او انتظار می رود 9 الی 12 ماه از میادین دور باشد. این وینگر 18 ساله به تیم های بزرگی چون بارسلونا، چلسی، یوونتوس و بایرلورکوزن لینک شده بود و حال با این مصدومیت، انتقال احتمالی او به یکی از تیم های بزرگ اروپا را باید منتفی بدانیم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید