Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@07:38:16 GMT

معاون جدید آموزش نداجا منصوب شد + سوابق

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۴۰۴۸

معاون جدید آموزش نداجا منصوب شد + سوابق

طی حکمی از سویی دریادار خانزادی، ناخدایکم سلیمی پناه به عنوان معاون جدید آموزش نیروی دریایی ارتش منصوب شد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، طی حکمی از سوی امیر دریادار خانزادی فرمانده نیریو دریایی ارتش ، ناخدایکم ستاد پرویز سلیمی پناه به عنوان معاون تربیت و آموزش نداجا منصوب شد.

بیشتر بخوانیدبندر جاسک مبدأ تاریخ جدید برای توسعه تمدن دریایی در سواحل مکران استجدیدترین ناو موشک‌انداز ایرانی با نام "سپر" به نیروی دریایی ارتش ملحق شد + عکس

بر اساس این گزارش، ناخدایکم ستاد پرویز سلیمی پناه  در سال 1370 از دانشگاه امام خمینی (ره) در رشته ناوبری و فرماندهی کشتی فارغ‌ التحصیل و در همان سال به منطقه دوم دریایی بوشهر منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولیت های وی در طول خدمت به شرح ذیل است:

افسر عملیات و مخابرات و توپخانه و فرماندهی ناوهای پشتیبانی و ناوهای موشک انداز، فرماندهی خدمات بندری، رئیس عملیات منطقه دوم، مسئول تحقیقات نظری دافوس آجا، رئیس گروه آموزش های تخصصی دافوس آجا، جانشین معاونت عملیات نداجا و معاون تربیت و آموزش نداجا

همچنین دوره‌هایی که ناخدایکم سلیمی پناه طی کرده است عبارت است از: توپخانه و موشک، کنترل آتش، عالی عملیات دریایی، دوره خلبانی (ppl)، تربیت مربی، مدیریت دانش، دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دافوس آجا، کارشناسی ارشد فرماندهی و ستاد از دانشگاه جنگ چین، دکترای حرفه‌ای مشترک و مرکب.

فعالیت‌های علمی و پژوهشی ناخدایکم سلیمی پناه :

 عضو هیئت علمی دافوس آجا، تألیف دو عنوان کتاب (زبان تخصصی و طرح‌ریزی تمرینات تاکتیکی)، انجام دو فقره طرح تحقیق سطح یک در نیروهای مسلح و تدوین بیش از شش فقره مقاله برتر و تدریس دروس طرح ریزی عملیات دریایی، طرح ریزی اطلاعات دریایی، تمرینات تاکتیکی، ارتباطات و مخابرات دریایی، روش تحقیق، طرح ریزی عملیات آب‌خاکی، زبان تخصصی در دافوس آجا و استاد راهنما و ارزیاب بیش از 50 پایان نامه کارشناسی ارشد.

انتهای پیام/

R1429/P1011116/S1,11/CT12 موضوعات مرتبط اخبار نظامی نداجا ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در غرب یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس (UKMTO)، لندن امروز دوشنبه از وقوع یک حادثه امنیتی در فاصله ۵۴ مایل دریایی در غرب یمن خبر داد.

بر اساس اعلام الجزیره، اداره عملیات تجارت دریایی بریتانیا خبر داد: یک افسر شرکت امنیتی اعلام کرد که یک کشتی در ۵۴ مایل دریایی المخا در غرب یمن آسیب دیده است.

افسر امنیتی شرکت از آسیب دیدن کشتی خبر داد و افزود: به خدمه آسیبی نرسیده است و کشتی به مسیر خود به سوی بند بعدی در حرکت است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6092498

دیگر خبرها

  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند