Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:35:07 GMT

سفر وزیر بهداشت به کرمانشاه / ساخت ۶۲ خانه بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۴۷۲۱

سفر وزیر بهداشت به کرمانشاه / ساخت ۶۲ خانه بهداشت

وزیر بهداشت به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و آغاز ساخت ۶۲ خانه بهداشت، ۲۲ مرکز جامع سلامت و ۲ فاز بیمارستان با مشارکت خیرین، هنرمندان و قهرمانان ورزشی صبح امروز وارد کرمانشاه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان- امروز چهارشنبه- در بدو ورود به کرمانشاه گفت: هدف از این سفر همراهی تعداد زیادی از خیرین، ورزشکاران و هنرمندان کشور است که در راه خیر قدم برداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وزیر بهداشت ادامه داد: هموطنان نوع دوست کشور قصد دارند تا کمک های خیرخواهانه خود را در راستای ساخت و عمران خانه های بهداشت، بیمارستان ها و مراکز جامع خدمات سلامت در مناطق زلزله زده کرمانشاه اهدا کنند و در جلسه ای که خواهیم داشت، درمورد جزییات آنها تعیین تکلیف می شود.

گفتنی است با توجه به پویش مردمی در برنامه تلویزیونی حالا خورشید برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده کرمانشاه قرار است جمعی از هنرمندان و قهرمانان ملی عرصه ورزش کشور، کمک های مردمی را برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی هزینه کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه

صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده با آغاز برداشت گندم از مناطق گرمسیری خرید تضمینی این محصول از طریق مراکز خرید وابسته به تعاون روستایی آغاز شد و تاکنون ۷۲ تن گندم از کشاورزان شهرستان قصرشیرین خریداری شده است.

صفایی افزود: هر ساله شبکه تعاونی‌های روستایی با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات خود نسبت به خرید تضمینی گندم بصورت مباشرتی اقدام می‌کند.

مدیر تعاون روستایی استان گفت: همزمان با خرید گندم، ۵۳ تن کلزا نیز از کشاورزان خریداری شده است.

صفایی اظهار داشت: همه مراکز خرید نسبت به تجهیز، اخذ استاندارد باسکول‌ها و تعمیرات مورد نیاز اقدام کرده اند و در دورترین نقاط استان نیز تجهیز و آماده سازی شده اند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است