Web Analytics Made Easy - Statcounter

‎سنندج - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح انسداد در بخش اعظم مرزهای کشور انجام نشده است و بخش هایی هم که این طرح انجام شده نیاز به ترمیم و بازسازی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‎سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در جریان بازدید از مرز مریوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انسداد مرز خواسته و مطالبه ای قدیمی از طرف نیروی انتظامی است و از مسئولان می خواهیم اعتبار لازم را برای تکمیل آن اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‎وی افزود: دولت می تواند این اعتبار را در اختیار هر ارگانی که می تواند به انسداد مرز اقدام کند، قرار دهد اما انجام آن باید با نظارت نیروی انتظامی باشد.
‎سردار اشتری تاکید کرد: نیروی انتظامی تلاش کرده است در حد توان به انسداد مرز مباردت کند و وضعیت جاده های دسترسی به مرز را بهبود بخشد.
‎وی وضعیت امنیت در مرزهای کشور را مطلوب اعلام کرد و گفت: اگر تحرکاتی از سوی گروهک های معاند و تروریستی صورت گیرد، بسرعت توطئه های آنان خنثی می شود.
‎فرمانده ناجا در رابطه با وضعیت قاچاق کالا در مرزهای کشور یادآور شد: اقدامات لازم در این خصوص انجام شده هر چند خلاءهایی وجود دارد اما گام های خوبی برای کنترل قاچاق انجام شده است.
‎وی از مسئولان خواست به این ارگان در ارتقای تجهیزات و امکانات بویژه در مرزها کمک کنند.
‎سردار حسین اشتری به همراه فرمانده مرزبانی ناجا، فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و کرمانشاه به استان کردستان سفر کرده است.
‎فرمانده ناجا در این سفر با مسئولان استان کردستان، اعضای شورای تامین و فرماندهان انتظامی جلسه داشت.
‎وی از مرز مریوان، پاسگاه مرزی اسپی شیر و یادمان شهدای گمنام این شهر هم بازدید کرد.
‎خبرنگار: امید بهمنی**انتشار: مجید سلیمانی
6108/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • اعلام جزئیات ساخت دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا ؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی
  • جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی