Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران(ایکنا) از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل شب گذشته،21 اذرماه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل گفت: امروز دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ایرانی اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نیاز است فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف جامعه ترویج شود و در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی به ویژه رسانه‌ها رسالتی بسیار خطیر و حساس دارند.
بابازاده با گرمیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما قدردان مجاهدت‌های شهدای والامقام هستیم.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر را اقدامی بسیار مهم برای ارزشگذاری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه رسانه‌ها و خبرنگاران نقش بسیار اساسی ایفا کرده‌اند که با ارائه آثار و تولید گزارش‌ها نقش مهمی در فرهنگسازی ایثار شهادت دارند.
بابازاده گفت: امروز دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ایرانی اسلامی هستند و نیاز است در این زمینه همگان هوشیاری لازم را داشته باشند تا توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به یاس و نامیدی تبدیل شود.
وی افزود: رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است و باید با جان و دل ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشیم چرا که کشورمان به برکت خون شهدای والامقام به پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف دست یافته است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است