Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه فرهنگ عمومی استان خواستار بررسی تخصصی آسیب های فرهنگی ایلام شد و افزود: شورای فرهنگ عمومی به ریشه یابی آسیب های اجتماعی در سطح استان بپردازد.

وی به برگزاری موفق میزبانی از زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: برای مراسمات اربعین در سالهای آینده، قرارگاه فرهنگی نسبت به تهیه سند جامع فرهنگی اربعین اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام با اشاره به زلزله اخیر غرب کشور گفت: مردم و مسئولان ایلام از ساعات اولیه در کنار مردم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بوده و در حد توان امدادرسانی انجام دادند.

سلیمانی دشتکی افزود: در رابطه با کمک و حمایت از خسارت دیدگان زلزله ایلام، پیگیری های لازم انجام و ساز و کار مناسبی شکل گرفته است.

وی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت مقام شهداء در استان، خواستار تشکیل ستاد برگزاری این کنگره در استان شد و تصریح کرد: از ظرفیت دستگاه های اجرایی و نهادهای استان در راستای برگزاری کنگره شهداء استفاده شود.

901

قاسم سلیمانی دشتکی ایلام استاندار زلزله

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: به منظور مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول ۶ سال گذشته یک ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از جوانان زیر پوشش این نیرو، دوره‌های مهارتی تخصصی و عمومی را فرا گرفته اند و حدود ۸۵۰ هزار نفر از آن‌ها نیز موفق به کسب یک مهارت تخصصی شده اند. 
سردار زاده کمند افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس برنامه، حدود ۲۴۰ هزار نفر از سربازان، دوره مهارت‌های تخصصی را طی کرده اند و استان ایلام سهم بسزایی در این زمینه دارد.
وی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ هزار نفر دارای مهارت تخصصی و ۳۴۵ هزار نفر نیز موفق به آموزش مهارت‌های عمومی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان