Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:17:37 GMT

نفرات برتر کنکور سهامدار شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۵۳۶۶

نفرات برتر کنکور سهامدار شدند

بانک‌پاسارگاد برای دهمین سال متوالی، از نفرات برتر آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد در مراسم تقدیر از برگزیدگان کنکور سراسری اظهار داشت: هدف ما در دانشگاه خاتم، عبور از دانشگاه استنفورد است و امیدواریم پرچمی که ما به دست گرفته‌ایم در دست عزیزان هیأت‌علمی ما ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین سال‌ها، نگاه بلند اعضای هیأت‌علمی در فعالیت‌های دانشگاه نمود پیدا کرده‌است. دانشگاهی که با تغییر و تحول در سال 90، ظرف مدت 4 سال از یک مؤسسه آموزش عالی با تمام سختگیری‌های وزارت علوم در ارتقای مؤسسات، به دانشگاه تبدیل شد.

قاسمی در خصوص تقدیر از نفرات برتر کنکور سراسری تصریح کرد: ما به ازای تشویق و تکریم، هیچ‌گونه تعهدی از این عزیزان نمی‌گیریم و ایشان آزاد هستند که هر جا مایل باشند به اشتغال بپردازند.

رییس دانشگاه خاتم با اشاره به برخی از دوره‌های برگزار شده داخلی و بین‌المللی در دانشگاه خاتم افزود: در سال جاری ما با همکاری دانشگاه سوربن فرانسه دوره‌ی بسیار تخصصی را برگزار کرده‌ایم که در این دوره‌ی فشرده 60 واحد درسی در دانشگاه خاتم و 60 واحد درسی در فرانسه ارایه می‌شود. همچنین رشته‌ی اقتصاد نظری را با همکاری نخبگانمان که به کشور بازگشته‌اند، آغاز کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: ما باید زیرساخت‌های مناسبی را برای بازگشت نخبگان به کشور فراهم کنیم. می‌توانیم با مدیریت بهتر منابع محدود، امکانات خوبی را در اختیار این عزیزان قرار دهیم. سرمایه‌های اصلی کشور، سرمایه‌های انسانی هستند. ما در بانک‌پاسارگاد نیز به این موضوع اعتقاد داریم. بنابراین از عزیزان نخبه با رتبه‌های بالا حمایت می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، مراسم تقدیر از نفرات برتر کنکور سراسری سال 1396، با حضور جمعی از مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش و آموزش کشور، تعدادی از استادان برجسته دانشگاه‌های کشور، نفرات برتر کنکور سراسری و خانواده ایشان و مدیران بانک‌پاسارگاد، در تاریخ 21 آذر 1396 و در محل دانشگاه خاتم برگزار شد.

در این مراسم به نفرات اول در هر پنج رشته‌ی تحصیلی 25 هزار سهم، به نفرات دوم 17 هزار و 500 سهم و به نفرات سوم 12 هزار و 500 سهم بانک‌پاسارگاد اهدا شد. همچنین برگزیدگان تا هر مقطعی که در داخل کشور ادامه‌ی تحصیل دهند بورسیه‌ی بانک خواهند بود و ماهانه مبلغ 660 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

R1012123/P1012122/S7,79/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند

‌به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز جمعه در بازدید از کنکور سراسری در دانشگاه لرستان، اظهار داشت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی، هنر و زبان خارجی دختران هستند.

وی با اشاره به برگزاری دومین روز از برگزاری کنکور گفت: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال در حال رقابت هستند.

استاندار لرستان، افزود: ۶۳ درصد از این تعداد را در گروه‌های مختلف تحصیلی بانوان تشکیل می‌دهند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود سه هزار نفر پذیرفته می‌شوند، افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان بااستعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

کد خبر 6089010

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه الزهرا
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری