Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: 29 نفر از حادثه دیدگان سانحه رانندگی اردوی دانش آموزی استان البرز در سوسنگرد؛ از بیمارستان های گلستان و بقایی اهواز ترخیص شدند و عصر چهارشنبه به استان البرز بر می گردند.

محمد تقی زاده چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این اتوبوس حامل 39 دانش آموز و مسئولان اردو بوده که با راننده و کمک راننده 41 نفر می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این حادثه چهار کشته در پی داشت افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان های اهواز منتقل شدند که 28 نفر آنها پس از درمان و ترخیص، ساعت 17:20 دقیقه چهارشنبه با پرواز به تهران منتقل شده تا به استان البرز بر گردند. یک مصدوم نیز برای ادامه درمان، با این پرواز به تهران منتقل می شود.
وی گفت: همچنین جسد چهار نفری که در این حادثه فوت کردند نیز با همین پرواز منتقل ، و فردا آیین تشییع آنها در کرج انجام می شود.
سانحه رانندگی اتوبوس اردوی دانش آموزی استان البرز عصر 21 آذر در مسیر سوسنگرد در غرب خوزستان رخ داد که در این سانحه چهار نفر جان خود را از دست دادند.
دلیل وقوع این حادثه از سوی پلیس راه خوزستان انحراف به چپ تویوتا بیان شده است.
7158/ 6037
خبرنگار: زینب فرحانی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، اختتامیه استانی سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم و یازدهمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگیان برگزار شد.
رئیس اداره امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش در این آیین گفت: در جشنواره نوجوان سالم، بیش از ۳۰ هزار اثر در سامانه ثبت شد و بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال و داوری شد که ۱۲۹ دانش آموز موفق به کسب رتبه شدند.
حقایق پور افزود: در جشنواره دیگر هم ۴۷ فرهنگی و سه نفر از والدین حائز رتبه شدند که هدف اول آن کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد شخصیت دانش آموزان با ایجاد احساس ارزشمندی بود و هدف دوم آن ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در نظر گرفته شده بود.
وی اظهار کرد: بیش از ۳۰ رشته در جشنواره نوجوان سالم حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نخستین همایش هوش مصنوعی در برخوار برگزار شد
  • کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم
  • جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان
  • آموزش چهار هزار و ۹۰۰ مهارت آموز درهرمزگان
  • (تصویر) تصویری از کادوی دانش آموزان عشایر به معلمشان
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است