Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@06:06:36 GMT

پاتک پلیس پایتخت به پاتوق موادفروشان شهر تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۷۹۱۳

پاتک پلیس پایتخت به پاتوق موادفروشان شهر تهران

حوادث رکنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیر ۲۷۵ قاچاقچی مواد مخدر و خرده فروش خبر داد و گفت: این طرح استمرار داشته و شهروندان می توانند نقاط آلوده محله شان را به این پلیس معرفی کنند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اجرای طرح «والعادیات یک» در شهر تهران، بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی در رابطه با شناسایی نقاط آلوده، طرح برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد افیونی و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر تهران در قالب طرح مذکور بنا به خواست مردم عزیزمان از شب گذشته به اجرا درآمد که با اجرای آن به صد درصد اهداف مورد نظرمان رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم در اجرای این طرح، انهدام باندهای قاچاق Contraband مواد مخدر، برخورد و مبارزه با مواد فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر Drugs صنعتی و سنتی در پاتوق ها و جمع آوری معتادان متجاهر از سطح محلات تهران بود افزود: با اقدام اطلاعاتی و عملیات های مختلف همکارانم در این زمینه، شب گذشته ۲۷۵ قاچاقچی Smuggler مواد مخدر و خرده فروش دستگیر و در اختیار مقام قضائی قرار گرفته اند.
رئیس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه تمام سعی پلیس در رسیدن به یک امنیت پایدار در جامعه است، به همکاری خوب شهروندان در رسیدن به این مهم اشاره و تصریح کرد: در بحث مبارزه با موادمخدر به خصوص فروشندگان مواد افیونی با اجرای طرح مذکور بیش از ۱۵ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر ادامه دار بوده و عزم مان را جزم کرده ایم که نقاط آلوده پایتخت را به طور کامل پاک سازی کنیم، از شهروندان خواست هر نقطه آلوده ای که در محله خود مشاهده کردند حتما از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ما اطلاع رسانی کنند و مطمئن باشند قطعا برخورد خواهد شد.
بخشنده بیان داشت: طی سال های گذشته بیش از ۳۵۰ نقطه در تهران به عنوان نقطه آلوده بود که اکنون می توانیم ادعا کنیم با اجرای این طرح ها این نقاط به ۱۴۰ نقطه کاهش یافته است.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای طرح «والعادیات یک» ۴۳ معتاد Addicted متجاهر و ولگرد از شب گذشته تاکنون جمع آوری شده که این معتادان به کمپ های طرف قرارداد به منظور باز پروری منتقل شدند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد