Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: چندی پیش رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد کشورش قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و سفارت خود را از تل‌آویو به این شهر انتقال می‌دهد. به این ترتیب شمارش معکوس نابودی صهیونیسم جهانی در پروسه ۲۵ ساله به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی رقم خورد

علی کیهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس و به رسمیت شناخت آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، حس غیرت اعراب را برانگیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از سویی دیگر نهادینه شدن فرهنگ دفاع از حرم‌های مقدس در عراق و سوریه توسط شیعیان بعنوان الگویی پویا ومستحکم و همچنین نارضایتی کشور‌های همپیمان آمریکا باعث تشکیل جبهه متحد از مسلمین اعم از سنی و شیعه در حفظ اولین قبلگاه مسلمین خواهد شد.

 دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی اضافه‌ کرد: اقدام آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در اعلام قدس بعنوان پایتخت این رژیم موجب تشکیل گردان‌ها و لشگر‌های مدافع حرم  شده است و فلسطین عزیز به آغوش اسلام بازخواهد گشت.
کیهانیان تصریح کرد: چندی پیش رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد کشورش قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و سفارت خود را از تل‌آویو به این شهر انتقال می‌دهد. به این ترتیب شمارش معکوس نابودی صهیونیسم جهانی در پروسه ۲۵ ساله به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی رقم خورد.
دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ترامپ، قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و به وزارت امور خارجه کشورش دستور داد که اقدامات لازم را برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس به عمل آورد. گفت:جالب اینجاست که در ادامه اظهار می کند واشنگتن به دستیابی توافق صلح مورد قبول برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها پایبند بوده و هردو کشور را به رسمیت خواهد شناخت.   وی در پایان تصریح کرد: امتیازی که آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل بدنبال آن هستند نه در ید اختیار برخی آلترناتیو‌های آمریکا در فلسطین بلکه در اختیار اجماع جهان اسلام است. از سویی دیگر موضع گیری رژیم عربستان در قبال این حرکت همسویی این رژم را با صهیونیسم جهانی آشکار کرده و در آینده نقش عربستان را در راهبری کشور‌های عربی کاهش خواهد داد.   بیشتر بخوانید: برگشت فلسطین به کانون توجهات جهان عرب و اسلام، نقطه عطفی در تاریخ این کشور به حساب می‌آید

 پیامد‌های تصمیم ترامپ/ نشانه‌های شکل‌گیری انتقاضه جدید آشکار شده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم) نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب (فیلم) رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • ویدیو/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی را بدانند
  • رهبر انقلاب: جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند | ویدئو
  • رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)