Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز صدای زنگ کف و سوت‌های دانشجویان در گوش آن‌ها که آمدند هست. خیلی‌های دیگر هم در این میان ترجیح دادند پنبه در گوش کنند و بی‌صدا از کنار مطالبه‌گری‌ دانشجوی انقلابی عبور کنند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - محسن عبدالعلی‌پور؛ روز دانشجوی امسال هم با تمام فراز و نشیب‌هایش جلوه‌های فراوانی از شادی‌ها و غم‌های دانشجویان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولینی که آمدند و بسیاری که نیامدند تا درد و دل دانشجویان را بشنوند. هنوز صدای زنگ کف و سوت‌های دانشجویان در گوش آن‌ها که آمدند هست. خیلی‌های دیگر هم در این میان ترجیح دادند پنبه در گوش کنند و بی‌صدا از کنار مطالبه‌گری‌ دانشجوی انقلابی عبور کنند.

امروز اما با عبور کردن از تب و تاب روز دانشجو میخواهیم بررسی کنیم از مسئولان سه قوه کدامشان در این روز بیشتر به دانشجو پاسخگو بودند.

روز بدونِ دانشجوی روحانی!

رئیس قوه مجریه را شاید بتوان اولین نفری نامید که به پیشواز 16آذر امسال رفت آن هم شش روز زودتر؛ اما آن چه که امسال بیشتر از سنوات گذشته حضور حسن روحانی در دانشگاه خودنمایی می‌کرد دست سنگینِ دیوار کشِ مشاوران رئیس جمهور بود که آن‌چنان بر تخت سینه تشکل‌های دانشجویی کوبید و آنان را به عقب راند که حتی یک نفرشان هم نتوانست در مقابل رئیس قوه مجریه سخنرانی کند.

دانشگاه سیستان و بلوچستان امسال میزبان حسن روحانی برای مراسم روز دانشجو بود. حضور یک مقام سیاسی بلندپایه‌ در دانشگاه استانی غیر از تهران که رسم نامیمون روسای سابق جمهور بوده به خودی خود امری مبارک است؛ اما کیفیت این حضور خودش ماجرایی است. در روز مراسم هم برخلاف سال‌های گذشته اجازه صحبت به نماینده تشکل‌های دانشجویی داده نشد. خلاصه روز دانشجوی امسال با فرار حسن روحانی از پاسخگویی در مقابل جریان دانشجویان منتقد با گلایه‌های فراوان به پایان رسید. واکنش‌های فعالین جنبش دانشجویی به این مراسم هم قابل توجه است.


منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، برگزاری تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا در حال افزایش است و پلیس هم با تظاهرات کنندگان به شدت برخورد می کند. به طرز برخورد پلیس با یک دختر جوان در آخر ویدئو دقت کنید.

پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان | ویدئو

کد خبر 847339 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید