Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گازپروم گفت: این شرکت، گزارش‌های توسعه ای خود درباره میدان‌های گازی فرزاد A و B، پارس شمالی و کیش را در سه ماه نخست سال آینده (2018) به شرکت ملی نفت ایران ارائه می دهد.

به گزارش شانا، الکسی میلر عصر امروز (چهارشنبه، 22 آذرماه) پس از امضای 2 تفاهمنامه با شرکت ملی نفت ایران به خبرنگاران گفت: امروز گام مهمی برای همکاری گازی با ایران برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که شرکت گازپروم جزئیات حضور در پروژه ایران ال‌ان‌جی را بررسی می‌کند، تصریح کرد: همچنین امروز در باره امکانات توسعه همکاری دوجانبه در دیگر حوزه‌های گازی تبادل نظر کردیم.  

گازپروم بزرگترین تولیدکننده گاز طبیعی و یکی از بزرگترین شرکت‌های گازی جهان است، در میان شرکت‌های گازی، این شرکت روس، به واسطه ذخایر گازی و در اختیار داشتن بیش از ۱۵۲،۲۰۰ کیلومتر خط لوله گاز طبیعی، بزرگ‌ترین شبکه خطوط لوله انتقال گاز در جهان، جایگاه ویژه‌ای دارد. دفتر مرکزی گازپروم، در شهر مسکو قرار دارد.

گازپروم، ۲۵ درصد از گاز طبیعی مورد نیاز اروپا را تامین می‌کند و بزرگترین شرکت روسیه به شمار می‌آید، این شرکت همچنین بزرگترین تامین‌کننده گاز طبیعی اروپاست.

 



منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گازهای همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳، گفت: تا پایان امسال بخشی از مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرتضی شاهمیرزایی، معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با جدیت بیشتری راهبرد جمع آوری گازهای مشعل را در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی متعهد شده است که تا پایان امسال بخشی از مشعل های گازی در واحدهای پتروشیمی جمع آوری شوند.

وی تصریح کرد: بخش دیگری از مشعل های گازی که خوراک واحدهای پتروشیمی را تامین می کنند، تا سه سال آینده مهار می شوند. 

وی با تاکید بر نقش سوپاپ اطمینان بودن مشعل های گازی، یادآور شد: فرآیند واحدهای پتروشیمی به گونه ای است که مشعل ها در شرایط اضطرار و برای جلوگیری از وقوع حادثه روشن و در شرایط پایدار، مهار می شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اظهار کرد: در سال جهش تولید، طرح ها و پروژه ها در صنعت پتروشیمی یکی پس از دیگری شکوفا می شود.

شاهمیرزایی با اشاره به وجود ذخایر عظیم هیدروکربوری در منطقه پر برکت پارس و نامگذاری سال 1403 با عنوان "سال جهش تولید با مشارکت مردم" توسط مقام معظم رهبری، گفت: خداوند این منابع پر برکت را برای ایرانیان به ودیعه گذاشته است و امسال شاهد افتتاح طرح های مختلف خواهیم بود. 

معاون وزیر نفت با اشاره به  بهره برداری دو پروژه الفین و MEG پتروشیمی بوشهر تا پایان امسال، خاطر نشان کرد: امسال 12 طرح از طرح های پتروشیمی وارد مدار تولید می شوند که علاوه بر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، در بحث ارزآوری نیز نقش آفرین خواهند بود. 

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن دعوت از سرمایه گذاران برای حضور در فعالیت های مولد در بخش صنعت پتروشیمی، خاطرنشان کرد: صنعت پتروشیمی با ایجاد ارزش افزوده پایدار، پیشانی و شاگرد اول اقتصاد کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی را مسدود کرد
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نابودی بزرگترین دشت لاله‌های واژگون کشور، خیلی دور، خیلی نزدیک
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران