Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:05:51 GMT

بحث آموزش باید به صورت جدی پیگیری شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۲۲۹۰

بحث آموزش باید به صورت جدی پیگیری شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در این کارگاه آموزشی که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران خبرگزاری‌های استان یزد برگزار شد، دکتر حسن عابدینی به جایگاه رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه از یک جایگاه کلیدی برخوردار است و اصحاب رسانه به عنوان انعکاس دهنده رویداد‌ها از جایگاه بلندی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قائم مقام خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، با تشریح کارکرد‌های رسانه اظهار داشت: کارکرد‌های رسانه تنها اطلاع رسانی، آموزش و سرگرمی نیست بلکه در دنیای امروز کارکرد‌هایی همچون عامل کنترل کنندگی، میانجی دلالی بین المللی و عامل ابزاری دیپلماسی رسانه‌ای نیز داراست.

حسن عابدینی اطلاع رسانی برنامه ریزی شده، اطلاع رسانی دقیق و به هنگام، اطلاع رسانی فعال، اطلاع رسانی کامل و دروازه بانی هوشمند را از کارکرد‌های اصلی رسانه در هنگام بحران عنوان کرد.

قائم مقام خبرگزاری صداوسیما با تشریح بحران‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه، به کار رسانه در هنگام بحران اشاره کرد و افزود: اولین نکته این است که خود رسانه دچار بحران نباشد و نکته دوم آموزش‌های رسانه‌ای حین خدمت است که باید چند مدت یکبار یک موضوعی رو بررسی و بحرانی را شناسایی کنیم، بحث آموزش باید به صورت جدی پیگیری شود.

دکتر عابدینی خاطرنشان کرد: فضای مجازی امروزه بخشی از خلأ اطلاع رسانی را پر می‌کند و ابزار تکمیلی برای رسانه‌های ملی به خصوص صداوسیما است.


انتهای پیام/ ا

کارگاه نقش رسانه در مدیریت بحران از برنامه های جنبی جشنواره امید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری